To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νέα τεχνολογία και δημιουργικότητα

Νέα τεχνολογία και δημιουργικότητα
 Νέα τεχνολογία και δημιουργικότητα

Συγκεκριμένα, οι Tham Khai Meng, worldwide chief creative officer στην Ogilvy & Mather, Sir John Hegarty, co-founder στη Bartle Bogle Hegarty και Chuck Porter, chairman και co-founder στην Crispin Porter & Bogusky, μίλησαν στην Advertising Week της Νέας Υόρκης για τα concepts του «big data» και του «big creativity».

Έτσι, ο Porter υποστήριξε πως η διαφήμιση θα έπρεπε να σχετίζεται με την «έμπνευση» και πως ο τρόπος με τον οποίο οι executives της CP&B «αντιμετωπίζουν τη big data, είναι πως κάθε νέα τεχνολογία αποτελεί  έναν άλλο τρόπο για να είσαι δημιουργικός». Ακολούθως, παρουσίασε στο κοινό την αμφιλεγόμενη διαφήμιση με τίτλο «chav tranquiliser» του 2012, εξηγώντας πως η βρετανική λέξη «chav» (νέος της εργατικής τάξης, με χαμηλή εκπαίδευση και παράτολμο στιλ ντυσίματος) είναι εφάμιλλη με τη «redneck» στις ΗΠΑ.


 
Από την πλευρά του, ο Tham παρομοίασε το σεξ και το σύμπαν με τους υπολογιστές, ενώ ο Hegarty υποστήριξε πως… «πρέπει να βγούμε έξω και να αλλάξουμε την πεποίθηση πως μεγάλο μέρος της διαφήμισης αποτελεί σπατάλη. Κι αυτό απαιτεί δημιουργική σκέψη».