To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νέο εργαλείο υιοθετούν Coca Cola, Unilever

Νέο εργαλείο υιοθετούν Coca Cola, Unilever
Νέο εργαλείο υιοθετούν Coca Cola, Unilever

Το εργαλείο αξιολόγησης διαφημίσεων Link με τεχνολογία Facial Coding (Eρμηνεία Εκφράσεων Προσώπου) της Millward Brown θα υιοθετήσουν δύο από τους μεγαλύτερους διεθνείς πελάτες της εταιρείας, η Unilever και η Coca-Cola, για όλες τις αξιολογήσεις των διαφημίσεων τους μέσα στο 2013.

Σύμφωνα με την Millward Brown πρόκειται για τη μεγαλύτερη σε κλίμακα υιοθέτηση της συγκεκριμένης τεχνολογίας στην αγορά, ενώ όσον αφορά το Link με Facial Coding έγκειται στο γεγονός ότι ερμηνεύει ανά πάσα στις αντιδράσεις των συμμετεχόντων, καταγράφοντας το πρόσωπό τους (με τη συναίνεσή τους), ενώ αυτοί παρακολουθούν διαφημίσεις σε ένα φυσιολογικό περιβάλλον έρευνας. Η παρατήρηση και ερμηνεία των συναισθηματικών αντιδράσεων συνδυάζεται με τις απαντήσεις των συμμετεχόντων στο ερωτηματολόγιο του Link Test.