To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νικητής πριν τη σέντρα το Μουντιάλ!

Νικητής πριν τη σέντρα το Μουντιάλ!
Νικητής πριν τη σέντρα το Μουντιάλ!

Πριν τη πρώτη σέντρα στο Παγκόσμιο Κύπελλο της Βραζιλίας, οι διαφημίσεις που σχετίζονται με αυτό έχουν ήδη γίνει shared περισσότερες φορές από το φετινό μίγμα των διαφημιστικών του Super Bowl, σύμφωνα με τη marketing τεχνολογική εταιρεία Unruly. Το top-20 των διαφημίσεων του Παγκοσμίου Κυπέλλου έχουν συγκεντρώσει περισσότερα από 6,9 εκατομμύρια shares στα social media, αριθμός που είναι κατά 31,4% μεγαλύτερος από τα 4,7 εκατομμύρια shares του αντίστοιχου top-20 του Super Bowl. Βέβαια, αν εξαιρεθεί από τη μέτρηση η διαφήμιση της Activia με πρωταγωνίστρια τη Shakira, τότε το Super Bowl έχει ελαφρύ προβάδισμα σύμφωνα με την Unruly.  


Στο μεταξύ, σύμφωνα με εκπρόσωπο του YouTube, η Google δεν έχει προχωρήσει ακόμα σε συνολική καταμέτρηση των ad views του Παγκοσμίου Κυπέλλου, ωστόσο πρόσθεσε πως το video της Shakira (μετρά πάνω από 100 εκατομμύρια views) έχει συγκεντρώσει ήδη περισσότερα από τα διπλάσια views της δημοφιλέστερης διαφήμισης του Super Bowl, αυτής της Budweiser με τίτλο Puppy.

Άλλα μεγάλα διαφημιστικά hits αφορούν στο Winner Stays της Nike (74 εκατομμύρια views) και στο Footkhana της Castrol (15,1 εκατομμύρια).  

Στο μεταξύ, σύμφωνα με τη FIFA, περί τους 909 εκατομμύρια ανθρώπους παρακολούθησαν για τουλάχιστον ένα λεπτό τον τελικό του Μουντιάλ του 2010 μέσα από τους δέκτες τους, τη στιγμή που το Super Bowl 2014 συγκέντρωσε 111,5 εκατομμύρια τηλεθεατές.