To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Nurofen: Παγκόσμια δημιουργική αναθεώρηση

Nurofen: Παγκόσμια δημιουργική αναθεώρηση
Nurofen: Παγκόσμια δημιουργική αναθεώρηση

Σε αναθεώρηση του παγκόσμιου διαφημιστικού λογαριασμού του brand Nurofen, προχωρά σύμφωνα με πληροφορίες ο μητρικός όμιλος της Reckitt Benckiser, προκαλώντας… συναγερμό στην Club Havas που είναι υπεύθυνη για τον χειρισμό του.

Η πρώην Euro RSCG και νυν Havas Worldwide, που αποτελεί μέρος της Club Havas, έχασε τον συγκεκριμένο λογαριασμό το 2009 από τη Mother, ωστόσο τον ανέκτησε στο τέλος του 2010.
Αρχικά, η Euro RSCG είχε κερδίσει το δικαίωμα αυτό τον Ιούλιο του 2006. Αξίζει να σημειωθεί πως τον περσινό Μάιο, η RB μετακίνησε τρία από τα «Superbrands» της, τα Air Wick, Clearasil και Finish, από τη Havas Worldwide στις Droga5 New York και Wieden & Kennedy, έπειτα από την ολοκλήρωση σχετικού spec.

Η ZenithOptimedia διατήρησε τον Media buying and planning λογαριασμό τον Δεκέμβριο του 2013, ενώ αργότερα προστέθηκαν στο ρόστερ της RB και εταιρείες από Interpublic και Dentsu.