To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Ο ειδικός φόρος TV στην «ελληνική πρόταση»

Ο ειδικός φόρος TV στην «ελληνική πρόταση»
Ο ειδικός φόρος TV στην «ελληνική πρόταση»

Μονόδρομος φαντάζει πλέον η εφαρμογή του Ειδικού Φόρου 20% επι των τηλεοπτικών διαφημίσεων. Το μέτρο περιλαμβάνεται και στην τελική ελληνική πρόταση που κατατέθηκε την Δευτέρα 22 Ιουνίου στους θεσμούς και εκτός απροόπτου θα αποτελέσει την βάση συμφωνίας, που θα οριστικοποιηθεί τις επόμενες ημέρες μεταξύ της χώρας μας και των εταίρων-δανειστών.

Σύμφωνα με το κείμενο της ελληνικής πρότασης, στόχος της κυβέρνησης είναι η εξασφάλιση 100 εκατ. ευρώ το 2015 και 100 εκατ. ευρώ το 2016 από τον φόρο στην τηλεοπτική διαφήμιση.

Αναλυτικά τα μέτρα ύψους περίπου 8 δις που περιέχονται στην ελληνική πρόταση για τα επόμενα δυο χρόνια μπορείτε να διαβάσετε ΕΔΩ