To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Ο ρόλος της EASA στη διαφημιστική αγορά

Ο ρόλος της EASA στη διαφημιστική αγορά
Ο ρόλος της EASA στη διαφημιστική αγορά

Ο Πρόεδρος του European Advertising Standards Alliance (EASA) Guy Parker επισκέφτηκε την Ελλάδα, φιλοξενούμενος του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας (Σ.Ε.Ε). Αφορμή για την επίσκεψή του ήταν η παρουσία του στα Βραβεία Effie 2014, όπου και παρουσίασε τη λειτουργία του ευρωπαϊκού φορέα, μέλος του οποίου είναι και το Σ.Ε.Ε, αλλά και την σημασία του ρόλου του για την διαφημιστική αγορά.

Ο κ. Guy Parker, στην παρουσίασή του στον θεσμό των βραβείων Effie που πραγματοποιήθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα, πέρα από το ρόλο και τους στόχους της EASA στάθηκε στην αποτελεσματικότητα μιας σωστής δεοντολογικά διαφήμισης. Τόνισε ότι η σημασία της καλής εφαρμογής, υψηλού επιπέδου βασικών αρχών αυτοδέσμευσης για τη διαφημιστική αγορά δεν της στερεί σε καμία περίπτωση την δημιουργικότητά της αλλά ούτε και την επιτυχία της. Αντιθέτως, επεσήμανε ότι η σωστή διαφήμιση είναι συστατικό αποτελεσματικότητας. Τέλος υπογράμμισε την σημασία για την αγορά συνολικά, του να συνδεθεί η αναγκαιότητα κάθε επιχείρησης για διαφήμιση με την ταυτόχρονη εφαρμογή κανόνων δεοντολογίας από όλους τους εμπλεκόμενους.

«Είναι μεγάλη μας χαρά η επίσκεψη του κ. Parker στην Ελλάδα. Η παρουσία του εδώ καθώς και η παρουσίαση της λειτουργίας της EASA σε ένα αναγνωρισμένο και με μεγάλη συμμετοχή θεσμό όπως τα Βραβεία Effie, έδωσε την ευκαιρία να εδραιωθεί στη συνείδηση όλων των εμπλεκόμενων στη διαφημιστική αγορά η κομβική σημασία της αυτοδέσμευσης και των κανόνων της» σημείωσε η κ. Ελένη Δοντά, Γενική Διευθύντρια του Σ.Ε.Ε. «Η συνεργασία μας με την EASA είναι ήδη στενή και δημιουργική και ενδυναμώνεται με την παρουσία στη χώρα μας ανθρώπων όπως ο κ. Parker» συμπλήρωσε.

Η European Advertising Standards Alliance (EASA) από το 1992, είναι ο μόνος εκφραστής της διαφημιστικής αγοράς στην Ευρώπη σχετικά με θέματα αυτοδέσμευσης. Έχει το συντονιστικό ρόλο μεταξύ των διαφόρων φορέων και των συστημάτων αυτοδέσμευσης που υπάρχουν στην Ευρώπη. Σκοπός της είναι να υποστηρίξει και να προωθήσει το θεσμό της αυτοδέσμευσης, να συντονίσει τη διεκπεραίωση δια- κρατικών αιτήσεων ελέγχου και να προσφέρει πληροφόρηση και έρευνα σχετικά με την αυτοδέσμευση.
 

TAGS: advertising