To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Οι γνωστοί… άγνωστοι στη βιομηχανία της διαφήμισης!

Οι γνωστοί… άγνωστοι στη βιομηχανία της διαφήμισης!
Οι γνωστοί… άγνωστοι στη βιομηχανία της διαφήμισης!

Με την αναφορά της CP+B, ο νους του καθενός θα πάει άμεσα στον Alex Bogusky, ενώ η Ogilvy&Mather είναι άμεσα συνδεδεμένη με τον David Ogilvy. Ποια είναι όμως τα πρόσωπα εκείνα που ίσως και να αξίζουν «μια θέση στην αιωνιότητα», χωρίς το όνομά τους να είναι τόσο δημοφιλές; Πάμε να δούμε τρεις χαρακτηριστικές περιπτώσεις.

Charles Crispin της Crispin Porter & Bogusky.  Το επίθετό του βρισκόταν σε όλες τις πόρτες του κτιρίου που έχει την έδρα της η εταιρεία, στη Φλόριντα των ΗΠΑ. Ο Crispin αποχώρησε από την διάσημη διαφημιστική εταιρεία, που ίδρυσε ο πατέρας του Sam το 1965, στα τέλη του 20ου αιώνα. Μάλιστα, δεν ανήκε καν σε αυτή όταν δημιούργησε την καμπάνια της IKEA, η οποία διακρίθηκε στις Κάννες, καθώς και όταν κέρδιζε το ένα new business πίσω από το άλλο, αποκτώντας παγκόσμια υπόσταση. «Στην πραγματικότητα, είναι τιμή για μένα να συμπεριλαμβάνεται το όνομά μου σε όλες αυτές τις επιτυχίες. Χάρηκα για το γεγονός πως, μετά την αποχώρησή μου, δεν… απογειώθηκαν μέσα σε διάστημα ενός ή δυο ετών, αλλά δούλεψαν με υπομονή και τώρα, εξακολουθούν να περιηγούνται στο «διάστημα» της διαφήμισης . Η εταιρεία έχει πολύ σημαντική επιτυχία και όλη μου η οικογένεια είναι υπερήφανη γι’ αυτό» τόνισε στο adage ο Charles Crispin, ο οποίος αποχώρησε από την εταιρεία «για να ξεκινήσει μια νέα ζωή». Έτσι, ασχολήθηκε με το εμπόριο και τις ασφαλίσεις, ενώ σήμερα εργάζεται για τη Brown & Brown, διατηρώντας παράλληλα ένα ράντσο στη Φλόριντα.
  
John Orr Young της Young & Rubicam. Γνωστός περισσότερο για το βιβλίο «Adventures in Advertising» που έγραψε το 1949, ο John Orr Young αποχώρησε από την εταιρεία της οποίας ήταν συνιδρυτής, λίγο καιρό μετά την έναρξη λειτουργίας της και άφησε μόνο του τον Raymond Rubicam να «χτίσει» τον κολοσσό που στεγάζεται στη Madison Avenue της Νέας Υόρκης. Έπειτα από την έκδοση του βιβλίου του και το πάρτι που ακολούθησε, ο Young έγινε περισσότερο γνωστός για τη συμβολή του στο στήσιμο της καμπάνιας του Dwight D. Eisenhower, πριν τις Προεδρικές Εκλογές των ΗΠΑ, μετά το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.

Edmund Mather της Mather & Crowther. Είναι τόσο μυστήρια προσωπικότητα, όσο γνωστός και οικείος με τη βιομηχανία της διαφήμισης είναι ο David Ogilvy. Μάλιστα, παρά το γεγονός πως ένα κεφάλαιο στη βιογραφία που έγραψε ο Ken Roman για τον Ogilvy, είναι αφιερωμένο σ’ αυτόν, λίγα πράγματα έχουν γίνει γνωστά για τον άνθρωπο που στα 27 του άνοιξε μια διαφημιστική εταιρεία στη Fleet Street του Λονδίνου το 1850. Το 1935, ο Francis Ogilvy, εργαζόμενος στην Mather & Crowther, συνέβαλε στην πρόσληψη του μικρότερου αδελφού του, David, σε αυτή και τα υπόλοιπα… είναι ιστορία! Το όνομα Mather επιβιώνει μέχρι τις μέρες μας, ωστόσο η… ακύρωσή του έχει απασχολήσει αρκετό κόσμο κατά καιρούς! «Είναι τραγικό λάθος να αλλάζεις το όνομα μιας εταιρείας. Ωστόσο, αν αλλάξει, δεν χρειάζεται να παραμείνει το Mather» είχε πει ο David Ogilvy στο βιβλίο του Roman.