To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Οι νικητές σε Mixx και Research Awards

Οι νικητές σε Mixx και Research Awards
Οι νικητές σε Mixx και Research Awards

Η κριτική επιτροπή των Mixx Awards, με πρόεδρο τον Founder & Creative Director της Buzzman, Georges Mohammed-Cherif,  ανακοίνωσε τις τρεις νικήτριες καμπάνιες της φετινής διοργάνωσης. Συνολικά, κατατέθηκαν 304 καμπάνιες από 12 χώρες της Ευρώπης, ενώ οι νικητές ανά κατηγορία είναι οι εξής: 1) Be a Man από την Volontaire Σουηδίας για λογαριασμό της Kommunal και στην κατηγορία Brand Awareness & Positioning 2) Try my Hibrid της Saatchi & Saatchi Νορβηγίας για λογαριασμό της Toyota και στην κατηγορία Direct Response και 3) η ίδια καμπάνια στην κατηγορία Lead Generation.

Παράλληλα, αναδείχτηκαν οι 8 νικητές των Research Awards, όπως αυτοί προέκυψαν από την αρμόδια κριτική επιτροπή και τον πρόεδρό της, Nick Hiddleston, Worldwide Research Director της ZenithOptimedia. Οι νικητές ανά κατηγορία είναι οι εξής: BVDW στην κατηγορία Branding, Yahoo France (Project με Coca Cola) στην κατηγορία Ad Effectiveness, Microsoft (έρευνα με Sparkler) στην κατηγορία Consumer Attitudes & Behavior, Yahoo UK στην κατηγορία Mobile Internet, Havas Media Brussels στην κατηγορία Social Media, IAB UK στην κατηγορία Multi-Screen, comScore στην κατηγορία Audience Measurement και Facebook-Vizeum UK στην κατηγορία Best Use of Research Budget. Συνολικά, κατατέθηκαν 140 συμμετοχές από 13 αγορές.   

Τα παραπάνω Βραβεία απονέμονται στο πλαίσιο του Interact 2014 που πραγματοποιείται στο Παρίσι, το διήμερο 20-21 Μαΐου.

TAGS: advertising