To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Οι νικητές της αποτελεσματικότητας

Οι νικητές της αποτελεσματικότητας
Οι νικητές της αποτελεσματικότητας

Απονεμήθηκαν στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών (Αίθουσα Banquet) τα βραβεία στις 17 πιο αποτελεσματικές καμπάνιες επικοινωνίας της διετίας 2010–2011. Μεγάλοι νικητές της βραδιάς ήταν οι εταιρείες Spot JWT και Vodafone όπου και κέρδισαν το Grand Effie για την καμπάνια «Κίτσος». Παράλληλα, η Spot JWT ήταν η εταιρεία επικοινωνίας που απέσπασε τις περισσότερες διακρίσεις (4), ενώ επιτυχημένη κρίνεται και η παρουσία των Bold Ogilvy (3 διακρίσεις), ΟgilvyOne (2) και Lowe Athens (2). Όσον αφορά τους πελάτες, Vodafone και Kraft Foods (Mondelez) αποχώρησαν από το Μέγαρο Μουσικής με 3 Effies, ενώ Δέλτα και Cosmote κατέκτησαν από δύο βραβεία.

Στο χαιρετισμό της κατά τη έναρξη της βραδιάς, η Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής των Effie Hellas 2012, κα Ειρήνη Νικολοπούλου, δήλωσε: «Τα EFFIE HELLAS 2012 βραβεύουν και φέτος τη στρατηγική και τις ιδέες που οδηγούν σε πραγματικά αποτελέσματα.  Στη σημερινή ελληνική πραγματικότητα, η αξία τους αποκτά πολλαπλή σημασία. Σε ένα υφεσιακό περιβάλλον η διαφήμιση και η επικοινωνία, ως υπηρεσία με σχεδόν 100% ελληνική προστιθέμενη αξία, αναδεικνύουν τη στρατηγική σημασία της για την επιβίωση των επιχειρήσεων που επενδύουν σε αυτήν. Αυτό σημαίνει συντήρηση χιλιάδων θέσεων εργασίας στις εταιρίες επικοινωνίας, την παραγωγή, την έρευνα αγοράς , τα ΜΜΕ. Η διοργάνωση των EFFIE HELLAS 2012 έρχεται την κατάλληλη στιγμή να μας θυμίσει ότι υπάρχει διέξοδος, υπάρχει και ο άλλος τρόπος αντιμετώπισης της κρίσης. Μέσα σε ένα κλίμα γενικότερης αβεβαιότητας , παράλυσης και αναποφασιστικότητας, ένας ολόκληρος κλάδος σε πείσμα των καιρών, βάζει τον πήχη ψηλά και συνεχίζει. Ένας κλάδος που συνεχίζει να αγωνίζεται, να δεσμεύεται απέναντι στο αποτέλεσμα, να βάζει στόχους και να τους επιτυγχάνει.  Αυτό είναι το φετινό μήνυμα των EFFIE HELLAS προς την πολιτεία, την κοινωνία και τον επιχειρηματικό κόσμο. Η αποτελεσματική επικοινωνία σήμερα δεν είναι απλά αντίδοτο είναι η μόνη διέξοδος στη ύφεση».

\"\"

Εν συνεχεία, ο Πρόεδρος της Ένωσης Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ), κος Δημήτρης Γ. Μαύρος, τόνισε: «Ο θεσμός των EFFIEs αποκτά βαρύνουσα σημασία, γιατί σε μικρογραφία μας ευαισθητοποιεί για τη συμβολή της επικοινωνίας στην ανάπτυξη των μαρκών, της κλαδικής δραστηριότητας και, κατ’ επέκταση, στην ανάπτυξη του συνόλου της οικονομίας μας. Ας το έχουν κατά νου οι πολιτικοί μας, όταν πρέπει να πάρουν αποφάσεις που επηρεάζουν τον κλάδο της επικοινωνίας. Η διαφήμιση στην Ελλάδα, ως οικονομική λειτουργία, η οποία επηρεάζει το σύνολο της ιδιωτικής οικονομίας και αποτελεί πολλαπλασιαστή των δημοσιονομικών εσόδων, είναι πλέον ανάγκη να αντιμετωπιστεί  από το Ελληνικό Κράτος με όρους ισονομίας, αλλά και με τον ίδιο τρόπο που αντιμετωπίζεται σε όλη την Ευρώπη».

Ακολούθησε ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), κος Γρηγόρης Αντωνιάδης: «Ο θεσμός των Effie Awards είναι ένας από τους πιο επιτυχημένους στο χώρο μας ακριβώς γιατί στηρίζεται σε ανθρώπους. Στους ανθρώπους του marketing, της επικοινωνίας, τους διαφημιζόμενους και τους διαφημιστές, που βρίσκονται πίσω από τα έργα. Ανθρώπους οι οποίοι – σήμερα περισσότερο παρά ποτέ – καλούνται να είναι ακόμη πιο στρατηγικοί, πιο δημιουργικοί, πιο καινοτόμοι στην καθημερινότητά τους».

Την εκδήλωση υποστήριξαν χορηγικά οι:

Mega, ΣΚΑΙ, ΑΝΤ1 / Μεγάλοι Χορηγοί
Cosmote, Vodafone, Wind / Χρυσοί Χορηγοί
Diageo, ATNET, ΔΕΛΤΑ, GOODY’S / Χορηγοί
Warner Bros, Polichromo, Next, Γαλανός, Coca Cola 3E, Nespresso, Alba Business Graduate School, Math Studio / Υποστηρικτές
Adbusiness, advertising.gr, Business Today / Χορηγοί Κλαδικής Επικοινωνίας
DailyFax, Marketing Week / Χορηγοί Κλαδικής Επικοινωνίας

TAGS: advertising