To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Omnicom: Μικρή κάμψη στα κέρδη πρώτου τριμήνου

Omnicom: Μικρή κάμψη στα κέρδη πρώτου τριμήνου
Omnicom: Μικρή κάμψη στα κέρδη πρώτου τριμήνου

Ο όμιλος Omnicom παρουσίασε ελαφρά κάμψη στα κέρδη προ φόρων για το πρώτο τρίμηνο του 2015, καθώς τα παγκόσμια έσοδα μειώθηκαν σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Συγκεκριμένα, τα κέρδη προ φόρων μειώθηκαν κατά 0,05%, φτάνοντας στα 343,5 εκατομμύρια δολάρια για το εξεταζόμενο διάστημα, συγκρινόμενα με τα 343,5 εκατομμύρια του αντίστοιχου περσινού τριμήνου.

Ο ιδιοκτήτης όμιλος των BBDO Worldwide, TBWA Worldwide και OMD υποστήριξε πως τα συνολικά της έσοδα έπεσαν στα 3,47 δισεκατομμύρια δολάρια, παρουσιάζοντας κάμψη 0,9%. Από την άλλη, τα ετήσια κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 8%, ανερχόμενα σε 1,81 δισεκατομμύρια δολάρια για τους 12 μήνες που ολοκληρώθηκαν στις 31 Μαρτίου.

Πιο αναλυτικά, τα έσοδα από διαφήμιση αυξήθηκαν μόλις κατά 1%, ενώ αυτά από το customer relationship marketing μειώθηκαν κατά 5%. Γεωγραφικά, η Ευρώπη σημείωσε αύξηση 2,7%, η Ασία κινήθηκε στο +6,7%, η Λατινική Αμερική στο +3,4% και η Αφρική-Μέση Ανατολή στο +10,6%.