To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Όπου υπάρχει NESCAFÉ Frappé, υπάρχει τρόπος

Όπου υπάρχει NESCAFÉ Frappé, υπάρχει τρόπος
Όπου υπάρχει NESCAFÉ Frappé, υπάρχει τρόπος

Την Πέμπτη 12 Ιουλίου παρουσιάστηκε η νέα καμπάνια του NESCAFÉ® Frappé με την υπογραφή των Publicis, Ogilvy One & Zenith Optimedia και κεντρικό μήνυμα «Όπου υπάρχει NESCAFÉ Frappé, υπάρχει τρόπος». Όπως μας λένε οι άνθρωποι της εταιρείας η νέα καμπάνια έχει βασιστεί στο γεγονός πως ο NESCAFÉ Frappé αποτελούσε και αποτελεί πηγή έμπνευσης για όλους, μας ξυπνά και αναζωογονεί τις αισθήσεις μας, ταυτόχρονα όμως, μας κάνει να σκεφτόμαστε πιο δημιουργικά & ανοιχτά και να «βλέπουμε τα πράγματα αλλιώς». Αυτό που προσπαθεί να αποτυπώσει η νέα επικοινωνία είναι πως μαζί με τον NESCAFÉ Frappé βρίσκουμε τον τρόπο να δημιουργούμε καινούρια πράγματα ουσίας, να μοιραζόμαστε τις εμπειρίες μας και να μεταμορφώνουμε την καθημερινότητα μας σε μία διαφορετική εμπειρία.

Τα τρία spot

Σε αυτό το πλαίσιο κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκαν τα 3 τηλεοπτικά spot που δημιουργήθηκαν για τη νέα καμπάνια και περιγράφουν ιστορίες καθημερινών ανθρώπων που αποδεικνύουν πως «Όπου υπάρχει NESCAFÉ Frappé, υπάρχει τρόπος», εμπνέοντας το κοινό να ακολουθήσει το παράδειγμά τους. Μάλιστα θα πρέπει να σημειωθεί πως τα τηλεοπτικά spot σκηνοθέτησε ο πολυβραβευμένος κινηματογραφιστής Φαίδωνας Παπαμιχαήλ, ο οποίος έχει γίνει γνωστός μέσα από τις ταινίες: The Descendants, The Ides of March, Walk the Line, The Weather Man κτλ.

Οι «πρωταγωνιστές»

Στα τρία spot κεντρικό ρόλο διαδραματίζουν το Οικείο Θέατρο, το Meet Market και ο designer Πάρης Κούτσικος. Το Οικείο Θέατρο αποτελεί μία δημιουργική και πρωτοποριακή θεατρική ομάδα, η οποία δίνει παραστάσεις σε σπίτια. Η πρωτοβουλία έχει ξεκινήσει εδώ και 2 χρόνια και πάνω από 5.000 θεατές έχουν απολαύσει τις παραστάσεις της ομάδας. Από την άλλη,  στα 5 χρόνια δράσης του και μέσα από 38 διοργανώσεις, το Meet Market έχει παρακινήσει καλλιτέχνες να έρθουν πιο κοντά στο ευρύ κοινό μέσω της τέχνης τους. Τέλος, οι δημιουργίες του designer Πάρη Κούτσικου ομορφαίνουν με φαντασία και αισθητική ματιά τους χώρους με τρόπους που κανείς μέχρι τώρα δεν είχε φανταστεί, αποδεικνύοντας για ακόμα μία φορά πως «Όπου υπάρχει NESCAFÉ Frappé υπάρχει τρόπος».

Η φιλοσοφία

Όπως άλλωστε σημειώνουν οι άνθρωποι της Nestlé «Όπου υπάρχει NESCAFÉ® Frappé υπάρχει η παρέα μας, το κέφι, η καλή διάθεση και νέοι άνθρωποι. Όπου υπάρχουν νέοι άνθρωποι, υπάρχει ζωντάνια, θέληση, δημιουργικότητα, φαντασία και όρεξη για αλλαγή. Και όπου υπάρχουν όλα αυτά υπάρχει τρόπος».


Oι ψηφιακές εκτελέσεις

Αξίζει να σημειωθεί πως η καμπάνια περιλαμβάνει και πολύ δυναμική digital παρουσία, αξιοποιώντας τα social media και προσφέροντας στο νεανικό κοινό ευκαιρίες για να μετατρέψουν την καθημερινότητα τους σε μια διαφορετική εμπειρία. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το NESCAFÉ Frappé Beach Bus, ο τρόπος που βρήκε ο NESCAFÉ Frappé αυτό το καλοκαίρι για να μετατρέψει την κάθε εξόρμηση στην παραλία σε αξέχαστη εμπειρία. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να μπουν στη Frappolis, την επίσημη σελίδα του NESCAFÉ Frappé στο Facebook, να κάνουν like στο δημοφιλές group Frappolis και να κλείσουν θέση στην πιο καλοκαιρινή εμπειρία, το NESCAFÉ Frappé Beach Bus! Οι πιο funky πουλμανοσυνοδοί περιμένουν κάθε Κυριακή στις 11:00 να τους παραλάβουν από το Ζάππειο προσφέροντας τους μια αξέχαστη εμπειρία. Ο κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να διαλέξει πώς θέλει να πιει τον καφέ του και αυτός θα τον περιμένει στο NESCAFÉ Frappé Beach Bus.

Παράλληλα, όποιος κάνει like στο group μπορεί να επιλέξει τη μουσική που του αρέσει και να ανεβάσει ακόμα πιο πολύ την ατμόσφαιρα ενώ, επίσης, έχει την δυνατότητα να ψηφίσει την παραλία που θέλει να πάει με το cool Beach Bus να αναλαμβάνει να τον φέρει εκεί. Μάλιστα, μέχρι να φτάσει στην παραλία το stand up comedy θα κάνει τη διαδρομή του ακόμα πιο ευχάριστη και μοναδική! Τέλος θα πρέπει να σημειωθεί πως η συγκεκριμένη ενέργεια του NESCAFÉ Frappé δίνει την δυνατότητα σε κάθε έναν που θα κάνει like στο group Frappolis να καλέσει 3 ακόμα φίλους του και να ζήσουν όλοι μαζί την εμπειρία του NESCAFÉ Frappé Beach Bus! Η ενέργεια αποτελεί μια μόνο από τις πολλές και σημαντικές ψηφιακές εκτελέσεις που ήδη υλοποιεί ή προγραμματίζει για το μέλλον ο NESCAFÉ Frappé και οι οποίες θα ξεδιπλώνονται μέσα από το Frappolis (www.facebook.com/Frappolis), την digital πόλη του NESCAFÉ Frappé που μεγαλώνει συνεχώς!

Οι συντελεστές της καμπάνιας

NESTLÉ


HΛΙΑΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ - BUSINESS EXECUTIVE MANAGER COFFEES
ΓΙΑΝΝΗΣ MIXAΛΟΠΟΥΛΟΣ - SENIOR BRAND MANAGER
ΔΕΣΠΩ ΠΑΠΑΔΑΚΗ - ASSISTANT BRAND MANAGER


KAI ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΤΩΝ PUBLICIS, OGILVYONE ΚΑΙ ΖΕΝΙΤΗ OPTIMEDIA