To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

P&G: Μειώνει τους brand πρεσβευτές

P&G: Μειώνει τους brand πρεσβευτές
P&G: Μειώνει τους brand πρεσβευτές

Σε απλοποίηση των διαφημιστικών της δραστηριοτήτων θέλει να προχωρήσει η Procter & Gamble, ελαττώνοντας τον αριθμό των brand πρεσβευτών που χρησιμοποιεί, στο πλαίσιο του σχεδίου μείωσης κόστους και βελτίωσης της marketing αποτελεσματικότητας.

Σύμφωνα με όσα τόνισε στη διάρκεια συνεδρίου στις ΗΠΑ, ο chief financial officer Jon Moeller, αναφερόμενος στο brand Head & Shoulders, θα γίνει μείωση των πρεσβευτών κατά 50% κι αντί για τη χρήση διαφορετικών σε κάθε χώρα, η προσοχή θα επικεντρωθεί στους Sofia Vergara και Lionel Messi για τις 45 αγορές ενδιαφέροντος.

«Απλοποιούμε τον αριθμό των brand πρεσβευτών που χρησιμοποιούμε σε παγκόσμια βάση. Όταν βρίσκουμε τον κατάλληλο, θεωρούμε πως μπορεί να είναι αποτελεσματικός σε κάθε αγορά» πρόσθεσε.

Παράλληλα, η P&G αναζητά κι άλλους τρόπους περιορισμού του κόστους, με την παραγωγή συντομότερων τηλεοπτικών διαφημιστικών που έχουν «μεγαλύτερο αντίκτυπο» να είναι ένας από αυτούς.

Μάλιστα, σε έρευνα που πραγματοποίησε, βρήκε πως τα σποτς διάρκειας 15 δευτερολέπτων, είναι περισσότερο αποτελεσματικά από αυτά που ξεπερνούν το συγκεκριμένο χρονικό όριο.