To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

P&G: Στη Grey οι μάρκες ξυρίσματος

P&G: Στη Grey οι μάρκες ξυρίσματος
P&G: Στη Grey οι μάρκες ξυρίσματος

Δυο χρόνια μετά τη μετακίνηση των δημιουργικών επιχειρήσεων της μάρκας Gillette από τη BBDO προς τη Grey, η Procter & Gamble ενεργεί ανάλογα και για τις Braun, Venus και Art of Shaving. Την εξέλιξη αυτή επιβεβαίωσε η ίδια η εταιρεία FMCG. Το σύνολο της αξίας της media δαπάνης για τον σκοπό αυτό δεν έχει προσδιοριστεί με ακρίβεια, ωστόσο εκτιμάται πως ξεπερνά τα 40 εκατομμύρια δολάρια.

Η συγκεκριμένη μετακίνηση φαίνεται πως έγινε για δυο λόγους. Αρχικά, οι Gillette, Venus, Braun και Art of Shaving είναι μάρκες ξυρίσματος και η μητρική P&G επιθυμούσε να συγκεντρώσει σε μια δημιουργική συνεργάτιδα. Κατά δεύτερον, η P&G βρίσκεται σε φάση περιορισμού του κόστους και θεωρεί πως με τη συνεργασία της με μια εταιρεία, θα εξοικομήσει αρκετά χρήματα.

Στο μεταξύ, η BBDO θα συνεχίσει να εργάζεται για άλλα brands της εταιρείας σε παγκόσμια κλίμακα. Τόσο η BBDO όσο και η Grey αρνήθηκαν να τοποθετηθούν για την παραπάνω απόφαση της P&G.

«Η απόφασή μας δεν βασίστηκε στις επιδόσεις των συνεργατών, αλλά στην επιλογή μας να συνεργαστούμε με μια μοναδική εταιρεία για το grooming» ανέφερε αρχικά εκπρόσωπος της P&G και συνέχισε: «Πιστεύουμε πως η προσέγγιση αυτή είναι πιο στρατηγική και αποτελεσματική».