To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

P&G: Συρρικνώνει το εταιρικό ρόστερ

P&G: Συρρικνώνει το εταιρικό ρόστερ
P&G: Συρρικνώνει το εταιρικό ρόστερ

Η Procter & Gamble υποστήριξε πως σχεδιάζει να εξοικονομήσει περί τα 500 εκατομμύρια δολάρια σε εταιρικές αμοιβές παγκοσμίως, μέσω μείωσης του αριθμού των συνεργασιών της.

Ο κολοσσός καταναλωτικών αγαθών, που αποτελεί τον μεγαλύτερο διαφημιζόμενο στον κόσμο, εφαρμόζει ήδη ένα πρόγραμμα εκποίησης 100 \"non-core\" brands, με τον chief executive AG Lafley να επισημαίνει πως \"το λιγότερο, θα είναι πολύ περισσότερο\".

Στη συνέχεια, θα εστιάσει σε 65 brands, που προσφέρουν περισσότερο κέρδος. Στη διάρκεια παρουσίασης των οικονομικών αποτελεσμάτων του τρίτου τριμήνου (μείωση 8% στα έσοδα), ο chief financial officer Jon Moeller υποστήριξε πως προωθούνται σημαντικές περικοπές στο εταιρικό ρόστερ. \"Θέλουμε να απλοποιήσουμε τον αριθμό των εταιρικών μας σχέσεων και να περιορίσουμε το κόστος που σχετίζεται με αυτή τνη πολυπλοκότητα\" είπε χαρακτηριστικά και συνέχισε: \"Υπάρχει δυνατότητα να κόψουμε μισό δισ. δολάρια σε αυτό τον τομέα και να ενισχύσουμε την επικοινωνία στους καταναλωτές\".