Εξώδικο της ΟΦΑΕ για το σποτ της airfasttickets
Προσφυγή στο ΕΣΡ και στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας καταθέτει ο Κλάδος οδηγών φορτηγών, με αφορμή τη νέα διαφήμιση της airfasttickets.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροσφυγή στο ΕΣΡ και στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας καταθέτει ο Κλάδος οδηγών φορτηγών, με αφορμή τη νέα διαφήμιση της airfasttickets.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Θεοδόσης Aλεξόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Drops Laundry Services, μιλάει στο adbusiness για τα σχέδια και την φιλοσοφία της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ πρόεδρος της V+O, Θωμάς Βαρβιτσιώτης μιλά «έξω από τα δόντια» για το lobbying, την εικόνα και τις διάφορες επιθέσεις στην αγορά Δημοσίων Σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην one9six ανέθεσε το σύνολο της επικοινωνίας του ο τηλεοπτικός σταθμός SBC.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις δέκα τελικές υποψηφιότητες που θα διεκδικήσουν μέρος από το συνολικό ποσό των 500.000 ευρώ ως χρηματοδότηση εκκίνησης επιχείρησης, ανακοίνωσε η Ελληνική Πρωτοβουλία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠιλοτικό workshop, αφιερωμένο στο Digital Marketing κι αποτελούμενο από 40 στελέχη, πραγματοποίησε στις 6 Απριλίου η Socialab.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH πρώτη ελληνική τηλεοπτική σειρά που βγήκε το 2013 στον αέρα, «Με τα παντελόνια κάτω», σάρωσε και πάλι τη Δευτέρα με ποσοστό τηλεθέασηςπου έφτασε στο 34,4%.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα βιβλιοπωλεία από τις εκδόσεις Ψυχογιός κυκλοφορεί το νέο βιβλίο της Κατερίνας Τσεμπερλίδου με τίτλο \"Ψυχική Μπουγάδα\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ποσοστό 19,1%, η ξένη ταινία στο Mega, «Ψύχωση», τερμάτισε πρώτη στην prime time ζώνη της Κυριακής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΉταν μια κακή εβδομάδα για την Ελληνική Διαφήμιση, η οποία ολοκληρώθηκε με το κλείσιμο της TBWA ATHENS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣειρά διοικητικών αλλαγών έλαβε χώρα στη Mindshare, με την Άννα Μπέσιλα να αναλαμβάνει την θέση της Προέδρου, έπειτα από την αποχώρηση του Δ. Μαύρου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο τιμόνι της Sony σε Κεντρική & ΝΑ Ευρώπη αναλαμβάνει ο Γ. Γιαννουλάτος, ενώ αντικαταστάτης του, ως επικεφαλής της εταιρείας στην Ελλάδα ορίζεται ο Ι. Γρατσώνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory