Ο... στρίγγλος, πρώτος σε τηλεθέαση!
Tην ταινία «O στρίγγλος που έγινε αρνάκι» επέλεξαν να δουν οι τηλεθεατές το βράδυ της Κυριακής, δίνοντας στο Star την πρωτιά στον σχετικό πίνακα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTην ταινία «O στρίγγλος που έγινε αρνάκι» επέλεξαν να δουν οι τηλεθεατές το βράδυ της Κυριακής, δίνοντας στο Star την πρωτιά στον σχετικό πίνακα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο γράμμα του Νόμου φαίνεται ότι... σκοντάφτει η αγορά των δικαιωμάτων των αγώνων του Κυπέλλου Ελλάδος από τον OTE TV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Πάμε Πακέτο είχε να αντιμετωπίσει την Πέμπτη μια τούρκικη σειρά και ένα ριάλιτι μαγειρικής και τα κατάφερε πολύ καλά, καθώς βρέθηκε στην πρώτη θέση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑInteractive διαγωνισμό διοργανώνει η Nestlé Ελλάς σε συνεργασία με την Η+Κ μέσα από το portal www.manamia.gr, με αφορμή την Ημέρα της Γυναίκας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ president και chief executive της Y&R Βόρειας Αμερικής, Carter Murray κλήθηκε να αντικαταστήσει τον Laurence Boschetto.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα iPhone εφαρμογή, το Μουσικό Χρονολόγιο, που επικεντρώνεται σε πρόσωπα της παγκόσμιας μουσικής σκηνής, παρουσιάζει η IANOS Digital.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Χρήστος Κερασιώτης και ο Δημήτρης Μαύρος αποχωρούν και δημιουργούν νέα εταιρεία, ενώ η Ειρήνη Νικολοπούλου και ο Δημήτρης Κόρδας προάγονται σε Joint CEOs.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιβραδύνθηκε ο ρυθμός μείωσης της διαφημιστικής δαπάνης τον Φεβρουάριο του 2013, καθώς τα διαφημιστικά έσοδα υποχώρησαν μόλις κατά 3,3%.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις περιπέτειες στο παλάτι του Σουλειμάν παρακολούθησαν και την Τετάρτη οι τηλεθεατές, δίνοντας στον AΝΤ1 την πρώτη θέση στον πίνακα τηλεθέασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα νέα πρότυπα online video διαφήμισης, “Digital Video Rising Stars”, ανακήρυξε το Interactive Advertising Bureau.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα ΑΒ ανέθεσαν τον επανασχεδιασμό της ολοκληρωμένης σειράς προϊόντων κατοικίδιων family friends στην 2yolk.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα υπηρεσία Digital Influence για B2B επιχειρήσεις, παρουσιάζει η Asset Ogilvy Public Relations.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory