Στον αέρα το νέο plaisio.gr
Τη διαδικτυακή του εμφάνιση έκανε το ανανεωμένο site του Πλαισίου, προσφέροντας μια σειρά από υπηρεσίες στους επισκέπτες του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη διαδικτυακή του εμφάνιση έκανε το ανανεωμένο site του Πλαισίου, προσφέροντας μια σειρά από υπηρεσίες στους επισκέπτες του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι άνθρωποι της Spot JWT μιλούν για τις μεγάλες διακρίσεις που επιφύλασσε το κλείσιμο της χρονιάς 2012 για τη διαφημιστική εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη δωρεάν mobile εφαρμογή Reasons To Believe δημιούργησε η Coca Cola, στο πλαίσιο της καμπάνιας «Πιστεύουμε σε ένα καλύτερο αύριο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Θανάσης Παπαμιχαήλ προβλέπει μια δυσοίνωνη χρονιά για τον κλάδο της επικοινωνίας και χαρακτηρίζει αδύνατη την επάνοδο σε προηγούμενες καταστάσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην πρώτη mobile εφαρμογή για τις εξαγωγές και την υποστήριξή τους, ετοίμασε και παρουσιάζει η Global Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣειρά γευστικών συνδυασμών και σε τιμές που φτάνουν ως και το -58%, προσφέρει σε καθημερινή βάση η Pizza Fan.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα συνεργασία με τη Henkel ξεκίνησε η SKAG, αναλαμβάνοντας τη διανομή προϊόντων διόρθωσης, συγκόλλησης, ταινιών & προϊόντων χειροτεχνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα υπηρεσία που επιτρέπει εξαιρετικά στοχευμένες αναζητήσεις, παρουσίασε το Facebook, με τίτλο Graph Search.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑOι V.I.P κρατούμενοι των φυλακών Κορυδαλλού κέρδισαν το ενδιαφέρον των τηλεθεατών το βράδυ της Πέμπτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Sales Manager Modern Trade της BDF Hellas, Νίκος Τσακαλάκης, μιλάει για τον σχεδιασμό, τις δράσεις και τις επιτυχίες της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTι περιλαμβανει το σχέδιο για την επαναφορά της Ελευθεροτυπίας στην ελληνική αγορά media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛεπτομέρειες για τη συμμετοχή του στη φετινή Eurovision, έδωσε μέσω ανακοίνωσης που εξέδωσε, το MAD TV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory