Η Beyond Comm. για τη Ralph Lauren
Η Beyond Communications οργάνωσε και υλοποίησε την φιλανθρωπική δράση της εταιρείας Ralph Lauren με σκοπό την ενίσχυση του έργου του Συλλόγου Φίλων Παιδιών με καρκίνο «ΕΛΠΙΔΑ».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Beyond Communications οργάνωσε και υλοποίησε την φιλανθρωπική δράση της εταιρείας Ralph Lauren με σκοπό την ενίσχυση του έργου του Συλλόγου Φίλων Παιδιών με καρκίνο «ΕΛΠΙΔΑ».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Solid σχεδίασε και διοργάνωσε το διήμερο συνέδριο για τα 40 χρόνια της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού (ΕΛΛΕΤ).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Tenfour σχεδίασε έναν online διαγωνισμό για την ΕΚΚΑ στο facebook, με στόχο την προβολή της νέας A-Class.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτήριξη σε κοινωφελή ιδρύματα προσφέρει η ΟΠΑΠ Α.Ε., ενόψει Χριστουγέννων, μέσω του «Δέντρου των Ευχών».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕλληνικά στην ψηφιακή πλατφόρμα της Nova θα μιλάει από σήμερα (Τρίτη 18 Δεκεμβρίου) το ενημερωτικό τηλεοπτικό κανάλι Euronews.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροωθητικές ενέργειες για το COSMOTE 4G και τις υψηλές ταχύτητες που προσφέρει στους πελάτες, σχεδίασε και υλοποίησε η OgilvyAction.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτήριξη στο έργο του οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» παρέχει τα φετινά Χριστούγεννα η BMW Hellas, στο πλαίσιο ενεργειών ΕΚΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή τη συμπλήρωση ενός χρόνου ζωής της The Newtons Laboratory, oi Κατερίνα Σάββα και Αντρέας Γρηγοριάδης μιλούν για τη φιλοσοφία της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία επιλογή από όλα όσα έφεραν τα timelines των @athensbynite και @sotomi για τις μάρκες και τις επικοινωνιακές τους ενέργειες στην Ελλάδα. Λόγια και links, κάθε Δευτέρα στο advertising.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε μέσα στον Δεκέμβριο το πρόγραμμα \"Χέρι Βοηθείας\", που αποτελεί ενέργεια Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Alpha Bank.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την Τρίτη 18/12 έχει προγραμματιστεί το λανσάρισμα του Euronews Greek από τις πλατφόρμες της Nova και του ΟΤΕ και στην επίγεια ελεύθερη μετάδοση στην Κύπρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo Dancing with the Stars βρέθηκε και πάλι στον θρόνο του, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση το βράδυ της Κυριακής στο γενικό σύνολο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory