Στον Όμιλο Ρέστη ο Ο. Συμβουλίδης
Τη συνεργασία του με τον Ορέστη Συμβουλίδη, ο οποίος αναλαμβάνει καθήκοντα Εμπορικού Διευθυντή σε τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς, ανακοίνωσε ο Όμιλος Ρέστη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη συνεργασία του με τον Ορέστη Συμβουλίδη, ο οποίος αναλαμβάνει καθήκοντα Εμπορικού Διευθυντή σε τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς, ανακοίνωσε ο Όμιλος Ρέστη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυγκλόνισε η Βίκυ Χατζηβασιλείου την Πέμπτη, μέσα από την εκπομπή «Πάμε πακέτο», με μια ιστορία παιδικής κακοποίησης, ένα θέμα που για πρώτη φορά έθιξε μέσα από την εκπομπή της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH OgilvyOne και ο Nescafé Classic, σχεδίασαν μια πρωτοποριακή ενέργεια με στόχο την παρουσίαση της νέας συσκευασίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣειρά πρωτοβουλιών, μέσω των οποίων δηλώνει τις προθέσεις της να συνεχίσει να αναπτύσσεται στην ελληνική αγορά, σχεδιάζει η Αθηναϊκή Ζυθοποιά με τη βοήθεια της Civitas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ πρόεδρος του GRECA, Νίκος Γουλής, μιλά στο RetailBusiness για την ελληνική αγορά e-commerce και τα περιθώρια ανάπτυξης που έχει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧωρίς πολλές αλλαγές κύλησε η βραδιά της Τετάρτης στον πίνακα τηλεθέασης της Nielsen, με τα υψηλά νούμερα της σειράς \"Eυτυχισμένοι μαζί\" να είναι δεδομένα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις προσφορές των υπηρεσιών after sales της Ηyundai και της KIA επικοινωνεί η Lowe Athens, με το μήνυμα «Ποτέ η ποιότητα δεν σας έκανε τέτοια τιμή».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα ενημερωτική καμπάνια, που πραγματοποιεί σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, παρουσίασε το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον «αέρα» βρίσκεται η νέα εταιρική επικοινωνία των super market Βερόπουλος, που υπογράφει δημιουργικά η GREY Athens.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Λάκης Λαζόπουλος έχει στόχο φέτος να μην αφήσει τίποτα όρθιο και να αποτελέσει το δυνατό «χαρτί» του Alpha για τα βράδια της Tρίτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝα εξερευνήσουν το ταλέντο τους, καλεί τους fans του ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ, με τη διεξαγωγή του πρώτου διαγωνισμό εικόνας με χρήση κάμερας κινητού τηλεφώνου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπίσημος υποστηρικτής του 53ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης είναι ο όμιλος ΜΑΛΑΜΑΤΙΝΑ, που βρίσκεταοι πάντα στο πλευρό των Τεχνών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory