To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Παγκόσμια καμπάνια από τη Hilton

Παγκόσμια καμπάνια από τη Hilton
Παγκόσμια καμπάνια από τη Hilton

Η Hilton Worldwide προχωρά στο λανσάρισμα της μεγαλύτερης παγκόσμιας καμπάνιας στην ιστορία της, για να ενθαρρύνει τους επισκέπτες της να προχωρήσουν άμεσα στο "κλείσιμο" πακέτων και να ωφεληθούν από αποκλειστικές εκπτώσεις και άλλου τύπου προσφορές.

Η καμπάνια που έχει τίτλο "Stop Clicking Around" είναι η πρώτη που προέκυψε από τη συνεργασία με τη λονδρέζικη Fold7, η οποία ανέλαβε στις αρχές του έτους τον χειρισμό του παγκόσμιου διαφημιστικού λογαριασμού. Σημειώνεται πως, μέσω της ενέργειας αυτής, η Hilton επικοινωνεί μιας σεορά από προνόμια που προσφέρει στα μέλη της, όπως η δωρεάν διαμονή και το free Wi-Fi, αν προχωρήσουν σε direct booking μέσα από το website της, τη mobile εφαρμογή ή τα call centers και όχι μέσα από τρίτα ταξιδιωτικά sites.

"Η Hilton είναι συνώνυμη με το κόνσεπτ των ξενοδοχείων που έχουν μεγάλη παράδοση στη διαφήμιση και είμαστε ενθουσιασμένοι που προχωρούμε στο επόμενο στάδιο ανάπτυξης" υποστήριξε σχετικά ο cief executive της Fold7, Marc Nohr. Η συγκεκριμένη διαφημιστική έχει δημιουργήσει brand καμπάνιες για 12 brands της εταιρείας, όπως τα Hilton, Wardorf Astoria, Hampton και Conrad, οι οποίες θα "τρέξουν" σε 97 χώρες παγκοσμίως.