To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Παγκόσμια καμπάνια από το Axe

Παγκόσμια καμπάνια από το Axe
Παγκόσμια καμπάνια από το Axe

Νέα παγκόσμια καμπάνια ανέπτυξε και λανσάρει η μάρκα αποσμητικού της Unilever, Axe, με τίτλο "Find Your Magic" και στόχο να ενθαρρύνει τους άντρες καταναλωτές να εκφράσουν τους εαυτούς τους.

Στο πλαίσιο σχεδιασμού της καμπάνιας, το Axe συνεργάστηκε με 3.500 άνδρες σε 10 χώρες για την υλοποίηση έρευνας, που έδειξε πως αισθάνονται υπερβολική πίεση στην προσπάθεια να συμβιβαστούν με αντρικά στερεότυπα, ενώ μόλις το 15% στις περισσότερες χώρες συμφωνούν πως οι εαυτοί τους είναι ελκυστικοί.

Παράλληλα, σε αντίστοιχη έρευνα που έγινε σε γυναίκες, οι 9 στις 10 απάντησαν πως οι άντρες είναι περισσότερο ελκυστικοί όταν εκφράζουν τους εαυτούς τους.

Η καμπάνια αναπτύχθηκε από τη 72andSunny Amsterdam και θα κυκλοφορήσει σε παγκόσμια κλίμακα από τις 18 Ιανουαρίου, σε τηλεοπτική, έντυπη, OOH και ψηφιακή μορφή. Περιεχόμενο για την καμπάνια δημιούργησαν και οι Ponce, BBH.