To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Παγκόσμιο spec από την Unicef

Παγκόσμιο spec από την Unicef
Παγκόσμιο spec από την Unicef

Η Unicef βρίσκεται σε αναζήτηση διεθνούς δικτύου, στο οποίο θα ενοποιήσει τον παγκόσμιο διαφημιστικό και branding λογαριασμό της. Στόχος της είναι να διατηρεί στο εξής ενιαίο brand identity σε όλες τις χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα του ξένου Τύπου, η Unicef ξεκίνησε να πραγματοποιεί επαφές με agencies για το ζήτημα την προηγούμενη εβδομάδα και αναζητά παγκόσμιο δίκτυο, που θα έχει, οπωσδήποτε, γραφεία στην Νέα Υόρκη και την Γενεύη.

Η εταιρεία που θα αναδειχθεί νικήτρια θα αναλάβει τον λογαριασμό για τα επόμενα τρία χρόνια και θα έχει το καθήκον να παρουσιάσει και να επιβλέπει μια παγκόσμια επικοινωνιακή στρατηγική, παρουσιάζοντας μια ενιαία παγκόσμια brand identity. Επίσης θα πρέπει να αναπτύξει την παρουσία και την επιρροή της Unicef στα digital media.

Σήμερα η Unicef διατηρεί συνεργασίες με διάφορες εταιρείες για τις ανάγκες της στον χώρο της επικοινωνίας και του marketing ενώ έχει ξεκινήσει, ήδη, να επενδύει σημαντικά στον τομέα των ψηφιακών μέσων και των social media.