To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Αύξηση 40% στο digital signage μέχρι το 2013

Αύξηση 40% στο digital signage μέχρι το 2013
Αύξηση 40% στο digital signage μέχρι το 2013

Η έκθεση, που έχει τίτλο The World Market for Digital Signage, 2011 Edition, αποκαλύπτει πως τα παγκόσμια έσοδα, που προήλθαν από τον εξοπλισμό και το software του digital signage, έφτασαν στα 5 δισεκατομμύρια δολάρια στο τέλος του 2010, ενώ, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών και των διαφημιστικών εσόδων, το τελικό ποσό έφτασε στα 6,5 δισεκατομμύρια.

«Η επένδυση στο digital signage ήταν χαμηλή τα δυο τελευταία χρόνια, ωστόσο βλέπουμε περισσότερο αισιόδοξα τη βιομηχανία, σαν σύνολο» τόνισε ο Director του Consumer Electronics Group της IMS Research, Shane Walker, και συνέχισε: «Αναγνωρίζεται όλο και περισσότερο πλέον πως αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο για το άμεσο interacting με το κοινό, ενώ προσφέρει μια επιπρόσθετη διάσταση στην αύξηση της διαφημιστικής παρουσίας σε περισσότερα media». Παράλληλα, η έκθεση δείχνει πως το λιανεμπόριο παραμένει ο σημαντικότερος άξονας του digital signage, καταλαμβάνοντας το 25% του εξοπλισμού και των software πωλήσεων.