To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Αύξηση της online αγοράς το 2012

Αύξηση της online αγοράς το 2012
Αύξηση της online αγοράς το 2012

Τα παραπάνω στοιχεία προκύπτουν από έρευνες της Focus Bari και του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, οι οποίες παρουσιάστηκαν στο πλαίσιο του Συνεδρίου για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Internet με θέμα «e–business innovation forum» στις 5 και 6/12, που συνδιοργάνωσαν το Ελληνικό Ινστιτούτο Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΕΙΠ) της ΕΕΔΕ και το ELTRUN.

Ειδικότερα, στην ενότητα «Τάσεις Καταναλωτών, Επιχειρήσεων και Οργανισμών για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Διαδίκτυο» παρουσιάστηκαν μελέτες για την αξιοποίηση των ψηφιακών μέσων στην Ελλάδα, την αξιοποίηση και εμπιστοσύνη των Ελλήνων στα Social Media και για την αγοραστική συμπεριφορά του on-line καταναλωτή.

Όπως προκύπτει, μεγάλη διείσδυση έχουν πλέον τα κοινωνικά δίκτυα, με περίπου 2 στους 5 χρήστες να έχουν λογαριασμό σε αυτά, με πρώτο το facebook. Η ωριμότητα των Ελλήνων online καταναλωτών φαίνεται και από την αύξηση των αγορών σε είδη και υπηρεσίες, όπως π.χ ηλεκτρονικά, ταξίδια, και είδη σπιτιού, ενώ η αγορά βιβλίων, που ήταν η πρώτη που άνοιξε στο διαδίκτυο, έχει πλέον δευτερεύουσα θέση.