To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Ανάπτυξη μεριδίου για τη Μύθος Ζυθοποιία

Ανάπτυξη μεριδίου για τη Μύθος Ζυθοποιία

Πιο συγκεκριμένα, από το 11-12% η Mύθος πλέον διαθέτει μερίδιο αγοράς που κυμαίνεται περί το 13-14% παρά το γεγονός ότι η συνολική αγορά μπύρας εμφανίστηκε πτωτική κατά 8% κατά τη διάρκεια του 2010. Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Μύθος στην Ελλάδα, Soren Brinck η κύρια υποχώρηση προήλθε από την κρύα αγορά όπου η πτώση κυμάνθηκε σε επίπεδα άνω του 10% και όχι τόσο από τη ζεστή όπου υπήρξε μεν πτώση αλλά αρκετά μικρότερη.

Πάντως σύμφωνα με τον ίδιο η ταυτόχρονη πτώση σε κρύα και ζεστή αγορά σε περίοδο κρίσης είναι φαινόμενο πρωτοφανές στην Ευρώπη, καθώς σε αντίστοιχες περιόδους στο εξωτερικό εμφανίζεται συνήθως πτώση στα μπαρ και τα εστιατόρια και άνοδος στα σούπερ μάρκετ.

Tέλος, σύμφωνα με τον κ. Brink οι προοπτικές για το τρέχον έτος διαγράφονται πιο αισιόδοξες καθώς ο τουρισμός αναμένεται να έχει καλύτερη πορεία ενώ δεν φαίνεται προς το παρόν ότι φέτος θα επαναληφθούν φαινόμενα όπως οι συνεχόμενες απεργίες στον κλάδο των μεταφορών.