To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Από τη Milk το branding των MaiTai

Από τη Milk το branding των MaiTai
Από τη Milk το branding των MaiTai

Πρόκειται για καινοτόμο brand υποδημάτων με τεχνολογία «Fitness» και ειδικό design, που επιτρέπει τη χρήση στη θάλασσα και τα θαλάσσια σπορ, αλλά και μακριά από την παραλία. Ειδικότερα, η Milk δημιούργησε το concept «In and Οut of Water», τη νέα ταυτότητα και τη συσκευασία, ενώ σε επίπεδο retail design μελέτησε την παρουσία του brand στους χώρους πώλησης.

Ο Mίλτος Καράπας, Sales Manager Pharmacy της Reckitt Benckiser, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Η πολύ καλή αποδοχή του νέου concept από την ελληνική αγορά δικαιώνει την επιλογή μας να επενδύσουμε στη συνεργασία με τη Milk. Η ποιότητα του αποτελέσματος είναι ανάλογη της θέσης των συνεργατών μας στην ελληνική αγορά branding».