To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Bayer: Σε δυο εταιρείες το δημιουργικό

Bayer: Σε δυο εταιρείες το δημιουργικό

Οι εταιρείες που αναλαμβάνουν τη συγκεκριμένη δουλειά είναι η BBDO του ομίλου Omnicom και η JWT του WPP.

Παράλληλα, επιβεβαίωσε τη μετακίνηση του brand Phillips στη JWT. Πιο αναλυτικά τώρα, η BBDO ανέλαβε μεγάλα brands, όπως τα Claritin, Afrin (παγκόσμια) και Dr. Scholls (στην Αμερική), ενώ η JWT θα είναι υπεύθυνη για τα Coppertone και Miralax, που ανήκαν μέχρι πρότινος στη Merck. Μέχρι πρότινος, η Havas Worldwide χειριζόταν τα περισσότερα brands της Merck.

Σημειώνεται πως πρόσφατα η Bayer μετατόπισε τα media από την Initiative στη Mediacom.   
 

TAGS: Global News