To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

BM: Έρευνα για την καταναλωτική εμπιστοσύνη

BM: Έρευνα για την καταναλωτική εμπιστοσύνη
BM: Έρευνα για την καταναλωτική εμπιστοσύνη

Η οικονομική ύφεση φαίνεται πως έχει κλονίσει σημαντικά την εμπιστοσύνη των καταναλωτών απέναντι στις επιχειρήσεις και τους ηγέτες τους, σύμφωνα με την πανευρωπαϊκή έρευνα της εταιρείας Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων Burson-Marsteller, το ελληνικό τμήμα της οποίας πραγματοποιήθηκε από την Advocate/Burson-Marsteller, σε συνεργασία με την MRB Hellas.

Σε ό,τι αφορά στην Ελλάδα, όπως προκύπτει, μεταξύ άλλων, από την έρευνα, το 83% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι σε γενικές γραμμές οι επιχειρήσεις και οι εκπρόσωποί τους δεν είναι ειλικρινείς και το μεγαλύτερο ποσοστών αυτών που επικοινωνούν είναι ψέματα.

Παράλληλα, οι Έλληνες συμμετέχοντες στην έρευνα δηλώνουν ότι όταν αναζητούν πληροφορίες για τις επιχειρήσεις, απευθύνονται κατά προτεραιότητα στις μηχανές αναζήτησης (22%), τις εταιρικές ιστοσελίδες (14%), τις ιστοσελίδες με γνώμες/κριτικές τρίτων (13%), τις εφημερίδες & τα περιοδικά (9%), ενώ χαμηλότερες σε προτεραιότητα είναι οι τηλεοπτικές εκπομπές (7%) και τα blogs (5%), οι ειδήσεις στην τηλεόραση (4%), το ραδιόφωνο (3%), το facebook (2%) και το twitter (1%).