To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Χαμηλότερα των προσδοκιών τα αποτελέσματα για τον WPP

Χαμηλότερα των προσδοκιών τα αποτελέσματα για τον WPP
Χαμηλότερα των προσδοκιών τα αποτελέσματα για τον WPP

Με βάση τα παραπάνω, υποχρεώθηκε να διαφοροποιήσει τις προβλέψεις του για το 2014. Σύμφωνα με τη διοίκηση του ομίλου, τα αποτελέσματα για το έτος που ολοκληρώθηκε τον Δεκέμβριο, οφείλονται εν πολλοίς στο γεγονός πως «οι πελάτες απαιτούν πολλά και δίνουν λίγα» και «οι εδραιωμένοι ανταγωνιστές προεξοφλούν υψηλές τιμές, ειδικά στη διαχείριση επενδύσεων των Media». Ο όμιλος παρουσίασε αύξηση εσόδων της τάξης του 6,2% (ξεπέρασαν τα 11 δις. λίρες) και ταυτόχρονη αύξηση κερδών προ φόρων 19% (ανήλθαν σε 1,5 δις. λίρες περίπου).

Παράλληλα, ανέφερε πως η αύξηση συγκρίσιμων εσόδων για τον Ιανουάριο ανήλθε σε 5,7% και η αντίστοιχη στις καθαρές πωλήσεις σε 4,1%. Είναι γεγονός πως ο WPP κατάφερε να προσπεράσει το Publicis Groupe, ωστόσο δεν ανταποκρίθηκε στους ετήσιους στόχους του, κυρίως λόγω της επιβράδυνσης στο τέταρτο τρίμηνο.

Παρ’ όλα αυτά πάντως, ανέβασε τον πήχη των στρατηγικών της στόχων για την επόμενη πενταετία κατά 40-45%, ιδιαίτερα για τις ταχέα αναπτυσσόμενες αγορές και τους τομείς των new media.

TAGS: Global News