To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Coca Cola: Οι συνεργασίες για το Euro 2016

Coca Cola: Οι συνεργασίες για το Euro 2016

Συνολικά, επιλέχθηκαν πέντε εταιρείες. Αρχικά, η ισπανική SRA Rushmore θα χειριστεί το content activity, η Ogilvy Frankfurt την ψηφιακή δουλειά και η M&C Saatchi Sport & Entertainment τις ενέργειες PR. Σημειώνεται πως η Possible του ομίλου WPP αναμενόταν αρχικά να αναλάβει το digital, ωστόσο η Coca Cola άλλαξε την απόφασή της την τελευταία στιγμή.  

Παράλληλα, η MediaCom, που διατηρεί ήδη συνεργασία με την εταιρεία αναψυκτικών θα «τρέξει» το connections planning και η Geometry Global θα χειριστεί το shopper marketing.

«Έπειτα από την ολοκλήρωση της διαγωνιστικής διαδικασίας, καταλήξαμε στην πρόσληψη πέντε εταιρειών για να στηρίξουν τη marketing καμπάνια μας, στο πλαίσιο του Euro 2016» τόνισε εκπρόσωπος της Coca Cola. Η διοργάνωση θα λάβει χώρα στη Γαλλία το διάστημα 10 Ιουνίου-10 Ιουλίου του 2016.   

TAGS: Global News