To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

DigitasLBi: Συγχωνεύει δημιουργικά τμήματα

DigitasLBi: Συγχωνεύει δημιουργικά τμήματα
DigitasLBi: Συγχωνεύει δημιουργικά τμήματα

Στο πλαίσιο της ανακατάταξης, η creative director Helen Fuchs προωθήθηκε στο νέο ρόλο της executive creative director, ενώ ο επικεφαλής του user experience της εταιρείας, Christopher Ball έγινε executive experience director. Αμφότεροι θα επιβλέπουν τη branded experience δραστηριότητα και θα εστιάσουν στη δημιουργία \"brand εμπειριών σε πολλαπλά κανάλια\".

Επιπλέον, η DigitasLBi προσέλαβε τον Pierre Duquesnoy, έναν creative director της Isobar UK για να αναλάβει παρόμοια καθήκοντα, ενώ θα είναι υπεύθυνος για τους λογαριασμούς Honda και Samsung.

Τα τρία στελέχη που προαναφέρθηκαν, θα αναφέρονται στον chief creative officer Simon Gill και στον global head of user experience, Marcus Mustafa. \"Η δημιουργικότητα βρίσκεται στο επίκεντρο όσων κάνουμε. Είμαστε ενθουσιασμένοι με τις αλλαγές στο τμήμα\" ανέφερε ο Gill.      

TAGS: Global News