To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Domino Effect στα Media

Domino Effect στα Media

Ακούγεται τους τελευταίους μήνες στα Media πως ο ένας κλείνει, ο άλλος μπαίνει στο άρθρο 99, στο 44 ή,  τέλος πάντων, πως πτωχεύει και στις συζητήσεις υπάρχει μια δόση «κακίας», μια «ειρωνεία», ένα «στα’ λεγα εγώ», με ύφος βαρύγδουπο.

Αξίζει, πιστεύω, να σκεφτούν οι γυρολόγοι του πνεύματος και των Media πως σε κάθε αγορά υπάρχει το φαινόμενο ντόμινο, της αλληλεπίδρασης επί τω ελληνικότερω.

Γιατί;

Μα είναι απλό.  Η αγορά είναι συνδεδεμένη πιο «στενά κι από το facebook». Είναι, μάλιστα, ένας κύκλος και όχι μια αλυσίδα που έχει αρχή και τέλος!!

Ο κάθε ένας «αγοράζει» από τον άλλο κι ο επόμενος πουλάει στον τρίτο. Και ο τρίτος δίνει αμοιβή στο προηγούμενο που, τελικά, μέρος της το επιστρέφει στον πρώτο!!

Ακόμη, πρέπει να λάβουμε υπόψη μας πως όλα στηρίζονται σε μια υπόσχεση και σε μια πρόβλεψη.  Τίποτα δεν είναι σίγουρο αντίθετα όλα είναι «σχετικά».

Όλα μοιάζουν με το Χρηματιστήριο Αξιών, αν το κλίμα είναι αβέβαιο, οι περισσότερες μετοχές αποκτούν αρνητικό πρόσημο χωρίς συγκεκριμένο λόγο!

Και, τελικά, όποια συμφωνία βασίζεται στην εμπιστοσύνη είναι, κυρίως, ευάλωτη στα κουτσομπολιά και τις υπερβολές που απορρέουν από την έλλειψη ευθύνης αυτών που τα «μεταδίδουν».

Προτείνω, λίγα λόγια και πιο πολλή μουσική (μουσική είναι η αισιοδοξία, η καλή διάθεση, όσο δύσκολο κι αν είναι να βρεθεί)!

Ας είμαστε όλοι προσεκτικοί. Τα λόγια είναι σαν τη μυρωδιά στον αέρα.  Όταν ανοίξεις λίγο την πόρτα, μυρίζει όλο το δωμάτιο!

Και, τέλος, να θυμόμαστε όλοι πως όταν υπάρχει φωτιά σε ένα χωριό, το πιθανότερο είναι πως αν καίγεται το σπίτι του διπλανού  μάλλον θα καεί, έστω και λίγο, και το δικό μας. Ειδικά όταν φυσάει πολύ, όπως τώρα στην πατρίδα!!


* Το κείμενο δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά στην ιστοσελίδα aixmi.gr