To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Ειδικός φόρος, γιοκ…

Ειδικός φόρος, γιοκ…

Kλειστό και γρήγορο…

Οι πέντε πρώτες εταιρείες της κατάταξης που έχει για κριτήριο τον κύκλο εργασιών του 2009 συμμετέχουν στο κλειστό spec του Υπουργείου Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης για την προβολή των επικείμενων Δημοτικών και Περιφερειακών Εκλογών στις 7 Νοεμβρίου. Bold Ogilvy, Leo Burnett, Fortune, UpSet! και Mass (με σειρά κατάταξης) διεκδικούν τα 815.000 ευρώ του διαγωνισμού, με το μεγαλύτερο μέρος (75%) από το κονδύλι να αφορά το λογαριασμό media. Υπενθυμιστικά, τις προηγούμενες εκλογές τις «έτρεξε» η πέμπτη εταιρεία της λίστας κατάταξης, η Mass Athens…

Nτόμινο...

Από 80 ως 100 εκατ. ευρώ υπολογίζεται, με μια γρήγορη εκτίμηση παραγόντων της αγοράς, ότι είναι το άνοιγμα του μιντιακού συγκροτήματος προς τις διαφημιστικές εταιρείες, είτε ως προκαταβολές είτε ως αγορά προγράμματος… Απίστευτο νούμερο, αν είναι αληθινό…

Εμπορική

Πολύ μεγάλο ενδιαφέρον συγκεντρώνει το επικείμενο spec της Εμπορικής Τράπεζας. Ίσως να έχουμε και έκπληξη στις συμμετοχές…

Ξεχώρισε…
Aυτή την εβδομάδα αναμένεται η short list στο spec της Cyta, παρ΄ όλα αυτά όλα δείχνουν ότι ξεχώρισε ο εκλεκτός. Οι παρουσιάσεις των διαφημιστικών ολοκληρώθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα και σύμφωνα με πληροφορίες αφορούν και το λογαριασμό media.

Νέο πρόσωπο…

Όλα δείχνουν ότι ο επικεφαλής από το εξωτερικό δεν πρόκειται να έλθει τελικά στην Ελλάδα… Μάλλον όμως ένα νέο πρόσωπο θα προστεθεί στο δημιουργικό της εταιρείας.

Αλλάζει…

Ψάχνεται ο λογαριασμός media σημαντικού διαφημιζόμενου…




Μόνο…

Δέκα εταιρείες έλαβαν μέρος στο διαφημιστικό spec του Αthens Metro Μall στον Άγιο Δημήτριο και άλλες πέντε στο διαγωνισμό για το PR… Για τα σημερινά δεδομένα μάλλον λίγοι ακούγονται…

Redesign…

H κρίση απαιτεί δραστηριοποίηση. Μια ιστορική αλυσίδα retail προχωρά σε επανατοποθέτηση του brand της και αλλαγή του in-store design.

Πακέτο

Στο ακουστικό τους περιμένουν για λογαριασμό-«Δικαίωμα» που θα δέσει… το πακέτο, για να μπορούν να λένε ότι κάνουν κουμάντο σε κάθε project επικοινωνίας.

Καλή αρχή!
Σας το γράψαμε πριν από κάποιες εβδομάδες για το δημιουργικό στέλεχος που εντάχθηκε στο δυναμικό μεγάλης διαφημιστικής. Επίσημα από σήμερα (4/10) η Αλέκα Παπαδία αναλαμβάνει καθήκοντα στην DDB και, αν δεν προκύψει κάτι άλλο, μπορεί να χαρακτηριστεί και η μεταγραφή της χρονιάς…

Barters

Η είδηση μας ήρθε έσωθεν και είμαστε σε διαδικασία διασταύρωσης… Ακούγεται ότι το ποσόν που οφείλει σε μηνιαία βάση γνωστό συγκρότημα Τύπου σε τράπεζα για το lease back του κτιρίου που το στεγάζει περιέρχεται στα χέρια της θυγατρικής της τράπεζας απευθείας από τα media units που χρωστούν στο συγκρότημα τις ρεκλάμες των διαφημιζομένων που εμπιστεύθηκαν τα μέσα του για την προβολή τους.

Τυχαίο; Δεν νομίζω!

Η φήμη χτίζεται δύσκολα και γκρεμίζεται εύκολα… Ας όψονται κάποιοι καλοθελητές ή απλώς επιπόλαιοι δημοσιογράφοι, που μέσα σε μια ημέρα αμαύρωσαν τη φήμη της Focus-Bari επειδή είχε -λέει- ασυμβίβαστα στο μετοχικό της σχήμα, λησμονώντας να αποκαταστήσουν την αλήθεια όταν θεραπεύθηκαν τα κωλύματα, για να μπορεί η εταιρεία ερευνών να συνεχίσει να βρίσκεται εγγεγραμμένη στο Μητρώο και να διενεργεί πολιτικές δημοσκοπήσεις.

Η νέα κι ο παλιός

Δυναμική είσοδο στην εγχώρια αγορά interactive marketing αναμένεται να κάνει νέα εταιρεία, που ξεκινάει όμως αρκετά «παλιός» γνώστης και σημαντικός παίχτης του χώρου.

Και ο Θέμος μέσα;

Και μέσα στην αναμπουμπούλα κυκλοφόρησε την Τετάρτη χαρτί σε έκτακτη συνεδρίαση των εκδοτών με την υπογραφή του προέδρου Σταύρου Ψυχάρη, ο οποίος ούτε λίγο ούτε πολύ ζήτησε τη σύμφωνη γνώμη των μελών για ιστορική διεύρυνση της Ένωσης Ιδιοκτητών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών, με στόχο να ενταχθούν και οι εκδότες των εβδομαδιαίων ή κυριακάτικων φύλλων. Απώτατος στόχος η δημιουργία κοινού «μπλοκ» και η αύξηση των εσόδων της ΕΙΗΕΑ. Η πρώτη διαφωνία είναι γένους θηλυκού.




Ο αδύναμος κρίκος

Γιατί οι μεγάλοι εκδοτικοί όμιλοι αποχωρίζονται πρώτους τους διοικητικούς, με προτίμηση τους υπεύθυνους Διαφήμισης; Επειδή δεν υπάρχει διαφήμιση; Όχι ακριβώς. Επειδή τα πακέτα κλείνονται πλέον ομιλικά και τα χειρίζεται τις περισσότερες φορές ο ίδιος ο εμπορικός διευθυντής ή ακόμη και ο εκδότης. Έτσι δεν μένει τίποτα να κάνουν οι υπεύθυνοι τμημάτων των ενθέτων, περιοδικών και εφημερίδων…

Σιγήν ιχθύος…

Η κυβέρνηση ανταποκρίθηκε… Τα ονόματα των δημοσιογράφων που απασχολούνται στο Δημόσιο
εστάλησαν στην ΕΣΗΕΑ, από την κυβέρνηση, καθώς δεν θέλησε να δώσει λαβές με την απευθείας ανάρτηση στο δικτυακό τόπο της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης, στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων… Σημειώνεται ότι η λίστα δημοσιοποιείται για δεύτερη φορά, μετά το 2005, αλλά είναι αμφίβολο αν και σε τι θα τη χρησιμοποιήσει η ΕΣΗΕΑ…

Χαμός με την… περαίωση!

Η κατ’ αρχήν απόφαση του Υπουργείου Οικονομικών ότι στην περαίωση θα μπορούσαν να ενταχθούν και επιχειρήσεις που ελέγχονται για πλαστά τιμολόγια, φούντωσε τη… διαπλοκολογία στη Βουλή, εντός και εκτός αιθούσης, καθώς πολλοί διατείνονταν ότι πρόκειται για φωτογραφική διάταξη, που αφορά μεγάλο ΜΜΕ, δημιούργημα δαιμόνιου εκδότη, που έχει εξυπηρετήσει ποικιλοτρόπως τα τελευταία… 35 χρόνια και το «βαθύ» και το «ρηχό» ΠΑΣΟΚ. Τελικά η διάταξη αποσύρθηκε και η ιστορία -θεωρητικά πάντα- παραμένει ανοιχτή…

-60 και βλέπουμε…

Αν απολυθούν - απομακρυνθούν 60 άτομα σε πρώτη φάση, τότε εν μέρει λύνεται το πρόβλημα βιωσιμότητας της Απογευματινής, υποστηρίζει ο Κ. Σαραντόπουλος και ζητεί την άδεια να το πράξει, από την… ΕΣΗΕΑ! Έως τότε θα πληρώνει όποτε θέλει και όσους θέλει… Κι όποιος αντέξει, άντεξε… Πάντως το πιο λογικό είναι να επικρατήσει η άποψη να σωθεί το φύλλο…

Kουίζ

Ποιος εκδότης ψάχνεται να αγοράσει «μάτσο» τίτλο από την αγορά και γιατί;