To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Έρευνα από τις Ogilvy και ChatThreads για τα social media

Έρευνα από τις Ogilvy και ChatThreads για τα social media
Έρευνα από τις Ogilvy και ChatThreads για τα social media

Αυτό είναι ένα από τα βασικά συμπεράσματα της έρευνας που διενήργησε η Ogilvy και η ChatThreads, η οποία πραγματοποιήθηκε σε καταναλωτές αλυσίδας εστιατορίων fast food. Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας τα άτομα που εκτίθενται στα Social Media είναι πολύ πιο πιθανό να αυξήσουν τις δαπάνες και την κατανάλωσή τους από εκείνα που δεν είναι εκτεθειμένα.

Αναλυτικότερα, η έκθεση μόνο σε Social Media παρουσιάζει 7 φορές μεγαλύτερη πιθανότητα υψηλότερης δαπάνης (παρατηρήθηκε για τα KFC), στα Social Media σε συνδυασμό με την outdoor διαφήμιση περίπου 2 φορές μεγαλύτερη πιθανότητα υψηλότερης δαπάνης ή κατανάλωσης (παρατηρήθηκε για όλη την κατηγορία QSR συνολικά), στα Social Media σε συνδυασμό με τις τηλεοπτικές διαφημίσεις 2 φορές μεγαλύτερη πιθανότητα υψηλότερης κατανάλωσης (παρατηρήθηκε για τα Wendy’s) και στα άτομα που εκτίθενται στα Social Media και τις εφημερίδες ή περιοδικά κατανάλωσαν 17% παραπάνω ανά εβδομάδα (παρατηρήθηκε για την κατηγορία QSR).