To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Η Asset Ogilvy για τη «ΣΥΝ-ΟΙΚΙΑ Πιττάκη»

Η Asset Ogilvy για τη «ΣΥΝ-ΟΙΚΙΑ Πιττάκη»
Η Asset Ogilvy για τη «ΣΥΝ-ΟΙΚΙΑ Πιττάκη»

Η Asset Ogilvy Public Relations ήταν υπεύθυνη για το συντονισμό της χορηγίας της Coca-Cola στη «ΣΥΝ-ΟΙΚΙΑ Πιττάκη», μιας δράσης που σκοπό είχε να φωτίσει μια σκοτεινή πλευράς της πόλης και να μας δώσει ένα λόγο για να πιστέψουμε σε ένα καλύτερο αύριο. Δεκάδες πολίτες της Αθήνας έφεραν παλιά και νέα φωτιστικά τα οποία, αφού πέρασαν από μια διαδικασία στεγανοποίησης, κρεμάστηκαν κατά μήκος της οδού Πιττάκη στο Μοναστηράκι. Τα εγκαίνια της φωτιστικής εγκατάστασης πραγματοποιήθηκαν την Παρασκευή 30 Νοεμβρίου, με ένα κεφάτο street party, στο οποίο συμμετείχαν όλοι όσοι πήραν μέρος στη δημιουργία της συνοικίας, οι κάτοικοι της περιοχής, αλλά και πλήθος κόσμου, αψηφώντας τη βροχή. Επιπλέον, οι τοίχοι του δρόμου γέμισαν με πολύχρωμα στένσιλ που απεικονίζουν χώρους του σπιτιού, μεταφέροντας τους πολίτες σε οικείους και προσωπικούς χώρους.

Η Coca-Cola υποδέχτηκε τους Αθηναίους προσκαλώντας τους να γράψουν το δικό τους λόγο για να πιστεύουμε σε ένα καλύτερο αύριο επάνω σε έναν ειδικά διαμορφωμένο τοίχο, δημιουργώντας ένα πολύχρωμο και αισιόδοξο «καμβά». Επίσης, μοίρασε αναμνηστικές κονκάρδες με αισιόδοξα μηνύματα και δρόσισε τους παρευρισκόμενους με άφθονη, παγωμένη Coca-Cola.

Η ενέργεια οργανώθηκε από την ομάδα για την ανάδειξη της Ταυτότητας Τόπου και την Αστική Αναγέννηση ‘Imagine The City’ και την ομάδα εικαστικού φωτισμού BEFORELIGHT, με την υποστήριξη του Δήμου Αθηναίων. Πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της καμπάνιας της Coca-Cola «Πιστεύουμε σε ένα καλύτερο αύριο», και θα φιλοξενεί τη συμμετοχική φωτιστική εγκατάσταση για τον επόμενο χρόνο, εξασφαλίζοντας τη συντήρηση και εξέλιξη του έργου.