To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Η econcept για τις Οικιακές Συσκευές της Bosch

Η econcept για τις Οικιακές Συσκευές της Bosch
Η econcept για τις Οικιακές Συσκευές της Bosch

«Σκοπός της online ενέργειας ήταν να επικοινωνήσουμε και να εκπαιδεύσουμε το target group μας σχετικά με τα χαρακτηριστικά και την οικονομία των πλυντηρίων της Bosch με Activewater Plus» ανέφερε ο Στάθης Σαχίνης, Διευθύνων Σύμβουλος της econcept online marketing.

Οι επισκέπτες της fan page παρακολουθούσαν στο Branded video content την Μαρία, εργαζόμενη αλλά και νοικοκυρά, να παρουσιάζει αυτά τα προτερήματα, καταλήγοντας στην ερώτηση “εσύ πόσα ρούχα πλένεις συνήθως;”. Ακολούθως, ο επισκέπτης είχε τη δυνατότητα 3 επιλογών και ανάλογα, παρακολουθούσε τα προτερήματα και τις δυνατότητες του πλυντηρίου Bosch με Activewater Plus, βάσει των δικών του αναγκών.

Τέλος, σε μια φόρμα είχε τη ευκαιρία να καταχωρήσει τα στοιχεία του/της και να συμμετέχει στη κλήρωση και να κερδίσει ένα πλυντήριο Bosch.

To concept, η παραγωγή & η διαχείριση του Bosch interactive branded video καθώς και η online καμπάνια υποστήριξης, είναι της econcept online marketing.