To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Η νέα ενιαία ταυτότητα της DG

Η νέα ενιαία ταυτότητα της DG
Η νέα ενιαία ταυτότητα της DG

Η ενοποιημένη DG προσφέρει στους πελάτες της ολοκληρωμένες υπηρεσίες διαχείρισης της διαφημιστικής τους καμπάνιας, όπως multi-screen delivery, cross-channel analytics και ενιαίο asset management, μέσω των δύο βασικών προϊόντων της: του VideoFusion και του MediaMind, το οποίο εκπροσωπείται στην κεντρική και την νοτιοανατολική Ευρώπη από την Thinkdigital.

Σχολιάζοντας τη νέα εταιρική ταυτότητα της DG, η Άντα Κιρκιλή, International Head of Business Development, ανέφερε: «Ως αποκλειστικός συνεργάτης της MediaMind σε 6 χώρες, ανυπομονούμε να φέρουμε σε υπάρχουσες και νέες αγορές τα εντυπωσιακά προϊόντα της DG, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στους πελάτες μας να επιτύχουν την αποτελεσματική σύγκλιση της online και τηλεοπτικής Διαφήμισης».

Η DG συνδέει μέσω του δικτύου της 14.000 διαφημιζόμενους και 7.400 agencies, μέσω του δικτύου της, το οποίο περιλαμβάνει περισσότερους από 50.000 προορισμούς σε τηλεοπτικές και ψηφιακές πλατφόρμες.