To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Η παρουσίαση της Mediascope Europe

Η παρουσίαση της Mediascope Europe
Η παρουσίαση της Mediascope Europe

Η έρευνα παρουσιάστηκε στα μέλη του IAB Hellas, ενώ ακολούθησε συζήτηση σε panel, στην οποία συμμετείχε ενα μίγμα από καταξιωμένους επαγγελματίες του digital advertising από την Ελλάδα και την Ευρώπη, και πιο συγκεκριμένα οι κ.κ. Φραγκίσκος Μονογιός (24 Media), Φώτης Αντωνόπουλος (Atcom), Justin Dewhirst (MSN), Γιώργος Μαρμαροκόπος (Reprise Media), Ελένη Κίτρα (OMD Digital) και Josh Partridge (Yahoo!), υπό το συντονισμό της κας Ξένιας Κούρτογλου (Focus Bari).

Η έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε από το IAB Europe σε 28 ευρωπαϊκές αγορές, ανάμεσά τους για πρώτη φορά φέτος και στην Ελλάδα, αποτελεί την πρότυπη έρευνα κατανάλωσης μέσων, που εστιάζει σε βάθος στις digital συνήθειες των καταναλωτών.

H πραγματοποίηση της έρευνας στην Ελλάδα αποτελεί χορηγία των εταιρειών 24 Media, Atcom Internet & Multimedia, MSN.gr, Reprise Media, Tempo OMD Hellas, Yahoo! Ελλάδα.