To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Η Toyota το πιο \"πράσινο\" brand

Η Toyota το πιο \"πράσινο\" brand
Η Toyota το πιο \"πράσινο\" brand

Η μελέτη, που ονομάζεται Best Global Green Brands, συνδυάζει τη δημόσια αποδοχή της περιβαλλοντικής αειφορίας του brand με την απόδοσή του. Όσο για τις αγορές που καλύπτει, αυτές είναι οι ΗΠΑ, Ιαπωνία, Κίνα, Γερμανία, Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιταλία, Βραζιλία, Ισπανία και Ινδία.

Σύμφωνα με τη μελέτη: «Η υψηλή αποδοχή του brand Toyota, οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην εικονική μορφή του Prius, που έχει γίνει συνώνυμο του υβριδικού οχήματος. Παράλληλα, η Toyota έχει καταβάλλει προσπάθεια να ενισχύσει τη φήμη της ανάπτυξης οικολογικών οχημάτων, που ξεκίνησε το 2010, μετά τη συμφωνία της με την Tesla».

Τη δεύτερη θέση κατέλαβε η εταιρεία χαρτικών 3M, ενώ τρίτη κατετάγη η Siemens. Παράλληλα, η μελέτη βρήκε πως παρουσιάζεται, για έναν μεγάλο αριθμό brands, σημαντική διαφορά ανάμεσα στην απόδοση και την αποδοχή. Χαρακτηριστικά, αναφέρεται πως οι L’Oréal, Nokia και HSBC είχαν υψηλότεροδείκτη απόδοσης από αυτόν της αποδοχής, ενώ οι McDonald’s, GE και Coca-Cola σημείωσαν αντίθετο αποτέλεσμα.