To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

IAB Europe: Τελική ευθεία για το Interact

IAB Europe: Τελική ευθεία για το Interact

Τη συμμετοχή εκπροσώπων από τα online και παραδοσιακά Μέσα, στο φετινό συνέδριο Interact (www.interactcongress.eu), που θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο Arts της Βαρκελώνης, το διήμερο 8-9 Ιουνίου, ανακοίνωσε το IAB Europe.

Συγκεκριμένα, οι ομιλητές που έχουν επιβεβαιώσει την παρουσία τους είναι οι Mark Read (Strategy Director-CEO της WPP Digital), Kamal Bherwani (Chief Digital Officer της Prisa) και Marc Bresseel (Vice President του τμήματος Global Marketing της Microsoft). Οι εν λόγω ομιλητές θα ανέβουν στη σκηνή στις 9 Ιουνίου, την ημέρα που θα πραγματοποιηθεί το βασικό μέρος του συνεδρίου, το οποίο θα περιλαμβάνει παρουσιάσεις, debate και μελέτες επιτυχημένων διαφημιστικών καμπανιών από σημαντικούς διαφημιζόμενους, όπως οι Diageo και Anheuser Busch.

Νωρίτερα, την 8η Ιουνίου, θα υπάρξουν δυο εργαστήρια, με διαφορετικές θεματικές ενότητες το καθένα (brands και πρακτικές των εταιρειών τους, αναφορικά με τις cross-media καμπάνιες το πρώτο και έρευνα, σχετικά με το mobile advertising, το e-commerce κ.τ.λ., το δεύτερο). Παράλληλα, θα υπάρξει κι ένα session της ομάδας IAB Europe Public Affairs, σχετικό με τις ρυθμιστικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η βιομηχανία. Υπενθυμίζεται πως η Direction αποτελεί media partner του Interact για τρίτη συνεχόμενη χρονιά.