To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Ιν. Επικοινωνίας: Σεμινάριο «Digital Storytelling»

Ιν. Επικοινωνίας: Σεμινάριο «Digital Storytelling»
Ιν. Επικοινωνίας: Σεμινάριο  «Digital Storytelling»

Την Πέμπτη 15 Οκτωβρίου διεξάγεται το ιδιαίτερα επιτυχημένο Σεμινάριο \"Digital Storytelling \" που διοργανώνει το Ινστιτούτο Επικοινωνίας, με εισηγήτρια τη Ph.D Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Professor – Full Time Faculty DEREE, The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων που προδιαγράφουν, δημιουργούν και διαχειρίζονται στρατηγικό περιεχόμενο.

Αντικείμενο του σεμιναρίου είναι δώσει στους συμμετέχοντες τα εργαλεία να εντοπίζουν και να αναπτύσσουν ιστορίες που δένουν τους οργανισμούς και τις μάρκες με τα κοινά τους. Που αποτελούν ουσιαστικό, ανταγωνιστικό περιεχόμενο στο απαιτητικό ψηφιακό περιβάλλον.

Στόχοι του σεμιναρίου είναι να διδαχθούν οι συμμετέχοντες αρχές και τεχνικές που θα τους βοηθήσουν να κατανοούν τη στρατηγική σημασία του storytelling, να εντοπίζουν ιστορίες μέσα στον οργανισμό τους και να τις μετατρέπουν σε αποτελεσματικό περιεχόμενο για το ψηφιακό περιβάλλον και όχι μόνο, να αξιοποιούν με άνεση τα εργαλεία της διήγησης, δημιουργώντας ουσία, χρώμα, συναίσθημα και εμπλοκή, επιτυγχάνοντας συγκεκριμένους στόχους και να δημιουργούν ιστορίες σε multimedia περιβάλλον, που αγγίζουν τα κρίσιμα κοινά και εμπλέκουν τους χρήστες.

Το σεμινάριο διαρκεί 8 ώρες και περιλαμβάνει θεωρητική εισήγηση, case Studies καθώς και ασκήσεις. Τα παραδείγματα μπορούν να προέρχονται από τον εργασιακό χώρο των συμμετεχόντων. Στην ομάδα μπορούν να συμμετέχουν 5 έως 15, κατ’ ανώτατο όριο, άτομα.

Το σεμινάριο αποτελείται από 5 ενότητες:

Α) Εισαγωγή
    •Η δύναμη του storytelling: πώς δένουν τους ανθρώπους, τα γεγονότα και τα πράγματα, δημιουργώντας νόημα και ουσιαστικό περιεχόμενο

B) Ειδικές θεματικές ενότητες: συζήτηση και άσκηση για κάθε ενότητα

    •Τα βήματα για τον εντοπισμό, την ανάπτυξη και τη διάχυση μιας ιστορίας
    •Τα εργαλεία της αφήγησης, ως όπλα που ζωντανεύουν τις ιστορίες και τις μετατρέπουν σε στρατηγικά εργαλεία
    •Ο πολυμεσικός χαρακτήρας των ιστοριών

Γ) Case Studies – συζήτηση, αξιολόγηση, παρατηρήσεις, ασκήσεις  

Δ) Best Practices – συζήτηση, αξιολόγηση, παρατηρήσεις, ασκήσεις  

Ε) Ασκήσεις πάνω σε πραγματικές περιπτώσεις, με δημιουργίες ιστοριών πάνω σε διαφορετικές παραλλαγές: κείμενο, σενάριο, εικόνες.

Το σεμινάριο επιδοτείται από το πρόγραμμα του ΟΑΕΔ ΛΑΕΚ 0,24%