To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Instagram: Καλύτερο brand engagement από το Twitter

Instagram: Καλύτερο brand engagement από το Twitter
Instagram: Καλύτερο brand engagement από το Twitter

Το Instagram παρέχει μεγαλύτερο brand engagement στην πλατφόρμα του, σε σύγκριση με το Twitter, σύμφωνα με όσα αποκάλυψε νέα έρευνα, ωστόσο τα brands θα πρέπει να είναι προσεκτικά όταν συγκρίνουν δυο διαφορετικές πλατφόρμες με ξεχωριστό αντικείμενο.

Συγκεκριμένα, η έρευνα της Socialbakers έδειξε πως τα Brands κερδίζουν 50 φορές περισσότερο engagement στο Instagram σε σύγκριση με το Twitter. To engagement μετρήθηκε σαν το σύνολο των στοιχείων «retweets», «replies» και «favourites», χωρίς ωστόσο να υπάρχει απευθείας μετατροπή μεταξύ των engagement buttons στις δυο  social πλατφόρμες, ώστε να συγκριθούν άμεσα.

Στην έρευνα, η Socialbakers μέτρησε τα 25 «most engaging» brand profiles στα δυο social δίκτυα. Στην πλειοψηφία τους, τα brands που ελέγχθηκαν, ήταν διαφορετικά. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, ο μέσος post engagement ρυθμός για τα brands έφτασε στο 3,31 % για το Instagram και στο 0,07% για το Twitter.

Παράλληλα, το Instagram παρουσίασε υψηλότερες profile interactions, καθώς ξεπέρασαν τα 19 εκατομμύρια στα brand profiles, ενώ οι αντίστοιχες στο Instagram ανήλθαν σε 502.102. Σύμφωνα με όσα τόνισε ο CEO της Socialbakers, Jan Rezab, η σύγκριση έγινε ανάμεσα σε δυο πλατφόρμες που έχουν παρόμοιο μέγεθος σε αριθμό χρηστών.