To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Κορυφαίο brand η Google

Κορυφαίο brand η Google

Συγκεκριμένα, ο αμερικανικός διαδικτυακός κολοσσός είδε την αξία του να φτάνει στα 44,3 δισεκατομμύρια δολάρια, τη στιγμή που η Microsoft έφτασε στα 42,8 δισεκατομμύρια, καταλαμβάνοντας τη δεύτερη θέση. Η Vodafone από την πλευρά της αναδείχτηκε το κορυφαίο brand τηλεπικοινωνιών και το πέμπτο brand στη γενική κατάταξη, με αξία 30,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Εντυπωσιακή ήταν η εκτόξευση της Apple από την 20ή στην 8η θέση και αξία 29,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Συνολικά, αξίζει να σημειωθεί πως τα brands των ΗΠΑ κατέλαβαν τη μερίδα του λέοντος αναφορικά με την πρώτη 20άδα, καθώς διατηρούν 13 θέσεις, ενώ τα βρετανικά brands μετρούν μόλις τρεις. Άλλο ένα γεγονός που χρήζει σχολιασμού είναι η πτώση της Coca-Cola από την πρώτη δεκάδα (για πρώτη φορά), καθώς από την 3η κατέληξε στη 16 θέση (αξία 25,8 δισεκατομμύρια δολάρια).