To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Κορυφαίο brand σε αξία η Apple

Κορυφαίο brand σε αξία η Apple
Κορυφαίο brand σε αξία η Apple

Ο αμερικανικός κολοσσός ηλεκτρονικών ειδών Apple, είναι εκείνος που διαθέτει το brand με τη μεγαλύτερη αξία στον κόσμο (87,3 δισ. δολάρια), ωστόσο η Ferrari είναι εκείνη με το πιο ισχυρό brand, με βάση τη νέα μελέτη BrandFinance Global 500. Σύμφωνα με την κατάταξη, η αξία της Apple αυξήθηκε κατά 24% σε σύγκριση με το 2012, ενώ στη δεύτερη θέση της συγκεκριμένης μέτρησης βρέθηκε η Samsung (αξία 58,8 δισ., +54%) και στην τρίτη η Google (αξία 52,1 δισ., +10%). Τέταρτη κατετάγη η Microsoft, η αξία της οποίας κάμφθηκε κατά 1% (45,5 δισ. δολάρια) και η Walmart συμπλήρωσε το top 5, με αξία 42,3 δισ. δολαρίων (+10%).

«Το brand αποτελεί ένα από τα πολλά άυλα περιουσιακά στοιχεία, που οδηγεί σε κερδοφορία» σημείωσε, σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, ο chief executive της BrandFinance, David Haigh. Σημειώνεται, πως η συγκεκριμένη μελέτη αναλύει την απόδοση κορυφαίων brands στους τομείς business-to-consumer (B2C) και business-tobusiness (B2B). Στο μεταξύ, η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία Ferrari παρουσίασε το brand με την υψηλότερη βαθμολογία της κατάταξης, αν και η εταιρική του αξία έφτασε στα 3,6 δισ. δολάρια. Την ακολούθησαν οι Google, CocaCola, PwC και Hermes. Η μέτρηση για τη βαθμολογία λαμβάνει υπόψη της επιπρόσθετα οικονομικά Metrics, όπως τα καθαρά περιθώρια κέρδους, το μέσο κέρδος ανά πελάτη, τη marketing-διαφημιστική δαπάνη και την αφοσίωση των πελατών προς το Brand.