To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

L’Oreal: Αναθεώρηση των media στις ΗΠΑ

L’Oreal: Αναθεώρηση των media στις ΗΠΑ
L’Oreal: Αναθεώρηση των media στις ΗΠΑ

Σε αναθεώρηση του media planning and buying λογαριασμού της προχωρά η L\'Oreal USA. Η διαδικασία αφορά όλα τα media, συμπεριλαμβανομένων των search, social και Programmatic, ενώ η τελική απόφαση αναμένεται στο τέλος του τρέχοντος έτους, σύμφωνα με την senior VP-omnimedia, strategic investments and creative solutions της εταιρείας καλλυντικών, Nadine Karp McHugh. Η αναθεώρηση αυτή προκύπτει έξι μήνες μετά τη μετακίνηση της Karp McHugh στη νυν θέση της από την Colgate-Palmolive και 18 περίπου μήνες μετά την ανάθεση του digital media byuing στη DigitasLBi.

Σημειώνεται πως η L\'Oreal είναι ο έβδομος μεγαλύτερος διαφημιζόμενος στις ΗΠΑ, καθώς ξοδεύει περισσότερα από 2,3 δισ. δολάρια σύμφωνα με το Ad Age Datacenter. Υπεύθυνη για το TV & print byuing τη δεδομένη περίοδο είναι η UM. Η εξέλιξη αυτή ανοίγει μια ευκαιρία για τον όμιλο WPP προκειμένου να επεκτείνει τη σχέση της με τη L\'Oreal σε παγκόσμια κλίμακα, καθώς η GroupM έχει συνεργαστεί μαζί της τα τελευταία χρόνια για το media κομμάτι σε Σκανδιναβία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, ΝΑ Ασία, Καναδά, Κίνα, Γερμανία και Λατινική Αμερική. \"Θέλουμε να βρούμε παθιασμένους και καινοτόμους συνεργάτες\" ανέφερε σχετικά η Karp McHugh.  

TAGS: Global News