To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

McArthurGlen: Στις 2/6 τα εγκαίνια του Outlet Athens

McArthurGlen: Στις 2/6 τα εγκαίνια του Outlet Athens
McArthurGlen: Στις 2/6 τα εγκαίνια του Outlet Athens

Το McArthurGlen Athens, η επένδυση του οποίου ανήλθε σε 100 εκατ. ευρώ, θα προσφέρει στους καταναλωτές brands σε τιμές χαμηλότερες κατά 35%-70% από την προτεινόμενη τιμή λιανικής, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Το υπαίθριο, δύο επιπέδων, McArthurGlen Athens, εκτείνεται σε 21.000 τ.μ. και χαρακτηρίζεται από νεοκλασική ελληνική αρχιτεκτονική προσέγγιση. Θα προσφέρει 100 καταστήματα ένδυσης,  υπόδησης, αξεσουάρ και ειδών σπιτιού, 10 εστιατόρια και καφέ, καθώς και 2.000 θέσεις στάθμευσης. Το McArthurGlen Athens θα περιλαμβάνει επώνυμες μάρκες, όπως Versace, Cavalli, Moschino, Ferre, Trussardi, Richmond, Brooks Brothers, Replay, Tommy Hilfiger, Timberland, Nautica, Gant, Lacoste και Columbia.

Ο γενικός διευθυντής της McArthurGlen στην Ελλάδα, Γιάννης Κασιμάτης, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε πολύ υπερήφανοι για το γεγονός ότι εισάγουμε μια νέα φιλοσοφία αγορών στο ελληνικό λιανεμπόριο. Πρόκειται για τη δημιουργία μιας μοναδικής και ευχάριστης ατμόσφαιρας για τους καταναλωτές στην οποία θα μπορούν να βρουν τις αγαπημένες τους μάρκες σε τιμές 35%-70% χαμηλότερα καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου».