To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Με την νέα χρονιά...

Με την νέα χρονιά...


Τρεις...

Οι πληροφορίες μας για το spec της Cyta κάνουν λόγο για τρεις διαφημιστικές που έχουν περάσει στην τελική φάση και πρόκειται να παρουσιάσουν ξανά τις προτάσεις τους στους επικεφαλής της εταιρείας… Η απόφαση αναμένεται μέσα στις δυο επόμενες εβδομάδες...

Tον άλλο μήνα…

Τον άλλο μήνα θα πρέπει να περιμένουμε την κατάληξη του spec της Μύθος… Επίσης, θα πρέπει να σημειωθεί πως οι άνθρωποί της δηλώνουν πως δεν πρόκειται να μειωθεί το budget για το 2011.

Ανενεργή…

Στο ψάξιμο ο διαφημιζόμενος αναφορικά με το mediaκό λογαριασμό του… Προσφορές έχουν κατατεθεί, αλλά η διαδικασία αναμένεται να κρατήσει αρκετό καιρό, καθώς η εταιρεία έχει κάποια οικονομικά θέματα… Δεν είναι τυχαίο πως όλο το 2010 είναι ανενεργή διαφημιστικά…

Αγωνία…

Συνεχόμενη η αγωνία στα media agencies και τις διαφημιστικές τους αναφορικά με το Alter και με το τι τελικά θα πράξουν οι τράπεζες που κρατούν τα χαρτιά στα χέρια τους…

Αλλαγές

Μετακινήσεις στελεχών σε υψηλό επίπεδο προοιωνίζονται σε μεγάλη εταιρεία του χώρου των τροφίμων... Αλλάγες πάντως παρατηρούνται στα τμήματα Μarketing πολλών εταιρειών…

Ραδιουργίες

Εσωτερικές έριδες και διχασμός στους κόλπους των ιδιοκτητών ραδιοφώνων, με τους μεν να απαιτούν πλήρη αλλαγή του τρόπου μέτρησης ακροαματικότητας με καθημερινή δημοσίευση των ποσοστών (σε στιλ AGB) και τους δε να ζητούν διατήρηση του μοντέλου και της συνεργασίας με τη Focus, αλλά μείωση του κόστους ανά σταθμό.





Δημιουργικά αλλά και πολύ καυστικά αντιμετωπίζουν τους τίτλους τέλους της ATEadvertising οι εργαζόμενοι στη θυγατρική της τράπεζας…

Out of time

Γκρίνια επικρατεί μεταξύ στελεχών του PR, από το γεγονός ότι αρκετοί ανταγωνιστές βάζουν
υποψηφιότητα στα Ermis Awards χωρίς πάντοτε να πληρούν το κριτήριο του λανσαρίσματος εντός του διαστήματος από 27 Ιουνίου 2009 έως και 26 Ιουνίου 2010.

Υποσυνείδητα…

Σχολιάστηκαν αρνητικά τα νέα διαφημιστικά ήθη που λάνσαρε η ΝΕΤ στον αγώνα Ολυμπιακού - Ρεάλ Μαδρίτης, προβάλλοντας «φλασιές», στο πλαίσιο της χορηγίας του αγώνα της Ευρωλίγκας από την Turkish Airlines με διάρκεια ίση ή λιγότερη από 1 sec. Η μέθοδος ονομάζεται Subliminal Stimulus, ήτοι Υποοριακό Ερέθισμα. Κάποιοι ετοιμάζονται να προσφύγουν στο ΕΣΡ.

Τα «γαλάζια» σου γράμματα

Οι κακές γλώσσες λένε ότι η γνωστή γόνος πολιτικής οικογένειας και επιχειρηματίας του PR βρίσκεται πολύ κοντά στην εταιρεία Link 4 U της Ευαγγελίας Αγγελίδου, που ανέλαβε αντί 1,3 εκατ. ευρώ την παραγωγή 28 επεισοδίων της εκπομπής «Εδώ Μουσική» της Δήμητρας Γαλάνη στην ΕΡΤ (καίτοι η εταιρεία δεν αποτελεί εταιρεία σχετικού αντικειμένου). Δεν είναι όμως η πρώτη φορά που η Ευαγγελία Αγγελίδου νταραβερίζεται με την ΕΡΤ. Η από το 2004 μάνατζερ της Δ. Γαλάνη είχε διοργανώσει εν έτει 2007 -ελέω της παντοδύναμης μητέρας της ιδιοκτήτριας της εταιρείας PR και φανατικής θαυμάστριας της αοιδού- το Φεστιβάλ Τραγουδιού της ΕΡΤ.

Για την τιμή

Σε εταιρεία στα βόρεια προάστια φέρεται να οδεύει υποψήφιος πράσινος δήμαρχος με μικρές πιθανότητες εκλογής.

Ο κόσμος καίγεται

Στο πνεύμα του «όλα στο φως» αναθερμάνθηκε και η συζήτηση σχετικά με το αν τηρείται ημερολόγιο διαφημίσεων σε απλότυπη (όταν τα δεδομένα υποβάλλονται σε ηλεκτρονικά μέσα αποθήκευσης δεδομένων και στο ΤΣΠΕΑΘ ή στον ΕΔΟΕΑΠ και στην αρμόδια ΔΟΥ) ή διπλότυπη μορφή (όταν τα δεδομένα υποβάλλονται σε ηλεκτρονικά μέσα αποθήκευσης δεδομένων μόνο στην αρμόδια ΔΟΥ).





Τράμπα

Διψήφιο ποσοστό από τη συμμετοχή τους στο κεφάλαιο φέρονται πρόθυμοι να μεταβιβάσουν σε γνωστό Ελληνοαμερικανό επιχειρηματία οι δύο ισχυροί εκδότες του ελληνικού μιντιακού στερεώματος, με αντάλλαγμα «στήριξη» σε ανάπτυξη «μπίζνας» φωτοβολταϊκών στην Καλαμάτα.

«Δωράκι»…

Πάντως, με το νέο σχέδιο νόμου για τον κινηματογράφο, το οποίο παρουσίασε ο αρμόδιος υπουργός Πολιτισμού Παύλος Γερουλάνος, το «δωράκι» στους καναλάρχες ήταν το «χάρισμα» του 1,5% υπέρ του κινηματογράφου, το οποίο, άλλωστε, δεν κατέβαλαν και ποτέ (ένα πράγμα σαν την αντίσταση στον αντι-καπνιστικό νόμο)…

Τετέλεσται…

Οι ελπίδες επιβίωσης της Απογευματινής, υπό οποιοδήποτε σχήμα, εκμηδενίζονται, ενώ τα διάφορα σενάρια που κυκλοφορούν περί αξιοποίησης του ακινήτου της Φειδίου δεν φαίνεται να ευσταθούν, καθώς ανήκει στο Ίδρυμα Μπότση… Έτσι κι αλλιώς η Νέα Δημοκρατία του Αντώνη Σαμαρά αναπτύσσει «ενδιαφέροντα» για τη στήριξη άλλων μέσων…

Μέχρι τις 15/11…

Ανάρτηση στο open.gov.gr: «Το Υπουργείο Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού ανακοινώνουν την πρόθεση να αναλάβουν πρωτοβουλία δημόσιας διαβούλευσης για τα θέματα, τις δυνατότητες ανάπτυξης , τις ανάγκες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα μέσα διαδικτυακής ενημέρωσης και επικοινωνίας στην Ελλάδα… Η πρόσκληση συμμετοχής απευθύνεται σε κάθε ενδιαφερόμενο, από τον απλό ιδιώτη μέχρι τις επαγγελματικές ενώσεις Μέσων Ενημέρωσης, την ΠΟΕΣΥ και τις Ενώσεις Συντακτών. Τις προσεχείς ημέρες θα ανακοινωθεί ο τόπος και ο χρόνος της εναρκτήριας εκδήλωσης της διαβούλευσης. Κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να αποστέλλει μέχρι τις 15 Νοεμβρίου τις προτάσεις του για την οργάνωση της διαβούλευσης στην παρακάτω φόρμα»…

Οργιάζουν…

Αυτήν τη φορά το καυτό «κουτσομπολιό» και η ανυπόστατη φημολογία θέλει το group RTL να αυξάνει την επενδυτική θέση του στην Ελλάδα και να χτυπά μεγάλο κανάλι -ή μάλλον ολόκληρο όμιλο!- που εδρεύει στο Μαρούσι και τον λένε ΑΝΤ1! Η φαντασία οργιάζει στης… φθήνιας τον καιρό…

Kουίζ

Ποια πολύ γνωστή αρχισυντάκτρια καλλιτεχνικού ενθέτου εβδομαδιαίας εφημερίδας και διαχειρίστρια νεόκοπου site περί τα πολιτιστικά, φέρεται να παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες σε μεγάλο Οργανισμό;