To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

MedNautilus: Είσοδος στην αγορά Cloud λύσεων

MedNautilus: Είσοδος στην αγορά Cloud λύσεων
MedNautilus: Είσοδος στην αγορά Cloud λύσεων

Η MedNautilus, θυγατρική του Ομίλου TI Sparkle στην περιοχή της Μεσογείου, ανέπτυξε ένα νέο πλέγμα ευέλικτων και κλιμακούμενων IaaS λύσεων Cloud. Σε εκδήλωση που έλαβε χώρα στις 24 Απριλίου, η CEO του Ομίλου Telecom Italia Sparkle, Elisabetta Ripa, τόνισε πως η συγκεκριμένη επένδυση απαντά στην ολοένα και αυξανόμενη ανάγκη των ελληνικών επιχειρήσεων για αποδοτικές σε σχέση με το κόστος τους και κορυφαίας ασφάλειας λύσεις IT. Παράλληλα ο CEO της MedNautilus Ελλάδος, κ. Arturo Danesi, δήλωσε: «Σχεδιάζουμε να εμπλουτίσουμε τις υπηρεσίες μας με λύσεις PaaS και SaaS, αναπτύσσοντας ένα οικοσύστημα συνεργατών προς όφελος των πελατών μας από τον χώρο των ελληνικών επιχειρήσεων».

Η MedNautilus, με την υποστήριξη της τεχνογνωσίας του Ομίλου Telecom Italia, της μεγαλύτερης εταιρείας τηλεπικοινωνιών στην Ιταλία και κορυφαίου παρόχου υποδομής και υπηρεσιών cloud computing, παρουσίασε ένα νέο πλέγμα ευέλικτων και κλιμακούμενων IaaS λύσεων Cloud, από παραδοσιακή συνεγκατάσταση (co-location) έως πραγματική και εικονική φιλοξενία δεδομένων (physical and virtual hosting), απαντώντας στην αυξανόμενη ανάγκη των ελληνικών επιχειρήσεων για αποδοτικές σε σχέση με το κόστος τους και κορυφαίας ασφάλειας λύσεις IT.

Η Chief Executive Officer του Ομίλου Telecom Italia Sparkle, Elisabetta Ripa, τόνισε στο περιθώριο της παρουσίασης: «Οι βασικές προτεραιότητες των επιχειρήσεων για τα επόμενα δύο χρόνια θα εξακολουθήσουν να είναι η εξοικονόμηση κόστους, ενοποίηση των data centers και η ενεργειακή αποδοτικότητα. Σε συμφωνία με αυτό το σενάριο, οι υπηρεσίες εικονικής φιλοξενίας δεδομένων αποτελούν μία πιθανή περιοχή για ανάπτυξη, που οδηγείται από το αυξανόμενο marketing και τις εφαρμογές που στοχεύουν στις ΜμΕ, την ανάπτυξη στο web hosting περιεχομένου και την επιθυμία των πελατών να μετακινηθούν από τις κεφαλαιακές δαπάνες στα λειτουργικά έξοδα».