To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Μετά το διαζύγιο Advocate-Ζ.Μπελούκα...

Μετά το διαζύγιο Advocate-Ζ.Μπελούκα...

Δέκα…

Πάραταση μέχρι τις 10 Μαΐου έδωσε το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών στο διαγωνισμό για την «Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας», μετά από αίτημα της ΕΔΕΕ αλλά και υποψήφιων εταιρειών, προκειμένου οι τελευταίες να υποβάλουν τις προσφορές τους. Ο ανάδοχος θα διαχειριστεί το κονδύλι των 3,7 εκατ. ευρώ από 2/7/2012 έως το τέλος του 2015 και μέχρι στιγμής έχουν δείξει ενδιαφέρον 10 εταιρείες. Πιο συγκεκριμένα οι: Communication Factory, LOWE, BBDO, Γραφική, Cream, Choose, ΓΝΩΜΗ + DRAFTFCB, attp, McCann–Erickson και Adel Saatchi & Saatchi.

Έρχεται;

Ακούγεται ότι «κυοφορείται» εξαγορά στην αγορά αλλαντικών…

New Media Track

Πολύ ενδιαφέρουσα η υπηρεσία New Media Track της n=mc2, χάρη στην οποία εταιρείες και φυσικά πρόσωπα έχουν τη δυνατότητα να αναζητούν και να επεξεργάζονται οποιαδήποτε πληροφορία από το χώρο των social media. Η μεγάλη καινοτομία της συγκεκριμένης υπηρεσίας είναι το ότι πέρα από μία συμβατική σάρωση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και την προβολή της πληροφορίας στον χρήστη, είναι δυνατή η σε βάθος διαχείριση και σφυγμομέτρηση της κοινής γνώμης, ανάλογα με το ζητούμενο που θα επιλέξει να αναζητήσει και να επεξεργαστεί ο χρήστης. Ειδικά για προεκλογικές περιόδους, όπως η σημερινή, αποτελεί ένα εξαιρετικό εργαλείο…

Σφραγίδα

Την εταιρεία που θα αναλάβει την πιστοποίηση των ιντερνετικών μετρήσεων για την ελληνική αγορά αναζητεί η Ένωση Εκδοτών Διαδικτύου.

Ακριβή η Arianna

Στο 1 εκατ. ευρώ ανέρχεται το ποσό που ζητάει η Huffington Post (www.huffingtonpost.com) για να έρθει στην Ελλάδα. Μεγάλο το νούμερο και δύσκολο να βρεθεί «συμπαίκτης» τέτοια εποχή…