To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Μυστικοπάθεια στο δημιουργικό spec κινητής

Μυστικοπάθεια στο δημιουργικό spec κινητής

2010 ζημιές…

Μάθαμε ανεπισήμως ότι στα πρώτα κατά δήλωση οικονομικά στοιχεία που συνέλεξε η ΕΕΔΕ από τις μεγαλύτερες εταιρείες-μέλη της (35 περίπου τον αριθμό) τα έσοδα είναι πεσμένα στο σύνολό τους κατά 38%! Και οι ζημιές συνολικά ξεπερνούν τα 4 εκατομμύρια ευρώ…

Εθελοντικά

Πριν από μερικά τεύχη σας γράφαμε πως ο ο Μanager που πρόσφατα αποχώρησε το σκέφτεται πολύ σοβαρά να περάσει στη μεριά του συμβούλου. Ήδη, λοιπόν, προσφέρει -χωρίς αμοιβή- συμβουλευτικές υπηρεσίες σε κυβερνητικό πόστο επί θεμάτων τιμολόγησης και όχι επί ζητημάτων επικοινωνίας.

Η ώρα των ισολογισμών

Δοκιμάζει όλες τις αντοχές του Τύπου η κυβέρνηση, προκειμένου να τεστάρει όλα τα ενδεχόμενα για την κατάργηση ή τον καθορισμό προϋποθέσεων για τη δημοσίευση των ισολογισμών των ΑΕ. Το ένα σενάριο μιλά για καθορισμό κατωφλίου της τάξεως των 6.000 φύλλων, το άλλο για μίνιμουμ κυκλοφορία 1.000 φύλλα και το τρίτο για μη ποσοτικοποίηση των όρων δημοσίευσης. Υπέρ της κατάργησης της υποχρεωτικής δημιοσίευσης των ισολογισμών, πάντως, τάχθηκε ανοιχτά ο όμιλος Αλαφούζου, μέσω της «Καθημερινής».

Έρευνα


Σε ποιοτική έρευνα θα προχωρήσουν οι υπεύθυνοι της PepsiCo-HBH. Τα αποτελέσματά της θα καθορίσουν και το νικητή στο spec του δημιουργικού.

Πιο χαμηλά

Με την κρίση στα ύψη, δεν μετράει το πόσο καλός είσαι σε αυτό που κάνεις, αλλά μόνο το πόσο κοστίζεις. Έτσι σκέφτηκε και ο πελάτης και μόλις αποφάσισε να χωρίσει τους δρόμους του με την εταιρεία δημοσίων σχέσεων, τότε και εκείνοι προσάρμοσαν τις τιμές τους σε πιο χαμηλά επίπεδα… Tο θέμα είναι οι υπηρεσίες θα παραμείνουν στο ίδιο επίπεδο ποιότητας;

Στην «ατζέντα»


Με ορολογία που περιλαμβάνει «σπασμένες επιταγές», «μετοχοποίηση χρεών», «ανεξόφλητα YEB» κ.ά. συντάσσονται τα νέα επεισόδια του θρίλερ στις σχέσεις Alter με τις διαφημιστικές, μια από τις οποίες εδέησε να αποσπάσει τις προάλλες επιταγή από τη Modern Times της τάξεως των 450.000 ευρώ. Άλλωστε ο πρωταρχικός όρος των τραπεζών για χορήγηση νέου δανείου περιλαμβάνει, εκτός από την άμεση αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου, και την τακτοποίηση των εκκρεμοτήτων προς τις διαφημιστικές.




Εκπαιδεύοντας τους νέους

Με φουλ πατημένα γκάζια κινείται ο τομέας PR της ΕΔΕΕ , ο οποίος, μετά το microsite που ανέβασε, συνεχίζει με μια ενδιαφέρουσα πρωτοβουλία για την εκπαίδευση των νέων στελεχών του χώρου, η οποία θα συζητηθεί οσονούπω στην επόμενη ολομέλεια.

Agro-lobbying

Κάτι αρχίζει και κινείται σε επίπεδο λόμπινγκ από τις επιχειρήσεις παραγωγής αγροτικών προϊόντων και ομάδες παραγωγών που εξάγουν σε ΗΠΑ, Γερμανία, Κίνα και Ρωσία, μαρκάροντας στενά τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης Κ. Σκανδαλίδη, πιέζοντας για μεγαλύτερη προβολή, καθώς δεν αποδίδει το κονδύλι των 84 εκατ. ευρώ που έχει διατεθεί τα τελευταία δύο χρόνια.

Τέσσερα…

Τέσσερα κανάλια έχει θέσει στο στόχαστρό του ο ΣΚΑΪ: τη ΝΕΤ, που μέσω της Έλλης Στάη ανταγωνίζεται ευθέως το δελτίο ειδήσεων της Σίας Κοσιώνη, το Alter, συντηρώντας την παραδοσιακή έχθρα Αλαφούζου - Κουρή, και τώρα πλέον και τους κομματικούς τηλεοπτικούς σταθμούς 902 και Τηλεάστυ. Για τον κάθε «στόχο» ο ΣΚΑΪ έχει το δικό του λόγο.

Σε αναζήτηση…

Ψάχνεται ο «πάροχος», μιας και το crisis δεν είναι του χαρακτήρα του, ενώ και η ενηλικίωση του ανταγωνιστή είναι βέβαιο ότι θα τον αναγκάσει μοιραία να ενδώσει στο outsourcing. Πάντως, σίγουρα διέκοψε την υφιστάμενη συνεργασία και αναζητά νέο partner.

Καπνός ναι. Φωτιά όχι.

Ελέγχεται ως αναληθής η πληροφορία που θέλει τον «Τομέα» να αποχωρίζεται άλλο ένα μέλος του.

Εκ περιτροπής…

Η μάχη για την εκ περιτροπής εργασία στον Τύπο, μέσω της οποίας «παρακάμπτεται» το «σπάσιμο» των κλαδικών συμβάσεων εργασίας, έχει φουντώσει για τα καλά στα συγκροτήματα Τύπου της Θεσσαλονίκης, αλλά και στην Αθήνα, με τα συγκροτήματα Αλαφούζου, Αττικών Εκδόσεων, αλλά και Μπόμπολα, στο πλαίσιο ενοποίησης των τμημάτων και τη δημιουργία ενιαίου newsroom. Μοναδικό σοβαρό «ανάχωμα», καθώς η «στρατηγική» να κηρύσσεται απεργία ανά συγκρότημα είναι άνευ αποτελέσματος (και ουσίας), η «κόμπλα» με το ΕΤΑΜ ΜΜΕ, που εκ του καταστατικού του ασφαλίζει μόνο ΣΣΕ και πλήρη απασχόληση… Αν αλλάξει κάτι στο «θέσφατο» του Ταμείου, θα συμβεί μόνο με κυβερνητική παρέμβαση από το υπουργείο που το εποπτεύει… Διαφορετικά, κανένα διοικητικό συμβούλιο δεν πρόκειται να συναινέσει στον περιορισμό των εσόδων του, χωρίς την ανάληψη της ευθύνης από την κυβέρνηση… Το σενάριο μετακόμισης στο ΙΚΑ ούτε καν συζητείται από τις εκδοτικές, καθώς, ό,τι θα κερδίσουν από τις περικοπές, σχεδόν θα το χάσουν από τις αυξημένες ασφαλιστικές εισφορές…




Εσύ κι εγώ…

Ότι τα έχουν βρει σε όλα τα επίπεδα ούτε λόγος… Ότι θ’ ακολουθήσουν άτυπα «εναρμονισμένη» τιμολογιακή πολιτική προς προμηθευτές, πελάτες κι… εργαζόμενους, σε ένδειξη καλής συνεργασίας, είναι αναπόφευκτο… Αν «κατέρρεαν» και κάνα δυο «ανταγωνιστές», δεν θα χρειαζόταν καν να εξετάζουν και πιθανό σενάριο συγχώνευσης με μία αμιγώς ενημερωτική - σοβαρή συχνότητα και μία αμιγώς ψυχαγωγική… Αλλά αυτά τα δύο τελευταία «σκέλη» είναι ιδιαιτέρως νεφελώδη προς το παρόν… Ο λόγος βεβαίως για τους leaders της τηλεόρασης…

«Μονομάχοι»…

Παρά τα προβλήματά τους (όχι κι από τα σοβαρότερα, πάντως), ακονίζουν «μαχαίρια» για «πολύφερνη» καθημερινή «νύφη», με ισχυρότατη παρουσία και στην κυριακάτικη πιάτσα, με… όνομα βαρύ σαν ιστορία. Έχουν συγκρουστεί πολλές φορές επιχειρηματικά στο παρελθόν, αλλά τώρα «αμφότεροι» και λόγω της δύσκολης χρηματο-οικονομικά συγκυρίας θα παίξουν παιχνίδι αναμονής… Και για τους δύο η «κατάκτηση» (εφόσον προηγηθεί όμως «κατάρρευση») είναι και ζήτημα «προσωπικής τιμής»…

Άλλο ΝΠΔΔ, άλλο ΝΠΙΔ…

Το ΝΠΔΔ ΕΤΑΜ ΜΜΕ συνεμορφώθη με το νόμο Πετραλιά και κατέβαλε κανονικότατα το 10% του αγγελιοσήμου που εισέπραξε το 2010 στα δημόσια ταμεία. Το ΝΠΙΔ ΕΔΟΕΑΠ, πάλι, αναμένει να τελεσιδικήσει δικαστικά η προσφυγή κατά του νόμου Πετραλιά, που έχουν κάνει οι δημοσιογραφικές ενώσεις για τη «νομιμότητα» της «υπεξαίρεσης του αγγελιοσήμου, που νομοθέτησε η πρώην υπουργός»…

Για δυνατούς λύτες…

Ο Θέμος θα μπει στο διοικητικό συμβούλιο του ΔΟΛ ή ο Σταύρος στο διοικητικό συμβούλιο του Πρώτου Θέματος; Οψόμεθα…

Kουίζ

Ας υποθέσουμε πως θέλει κάποιος να τοποθετηθεί «στρατηγικά» στα ΜΜΕ και το «φυσάει το παραδάκι», θα «έμπαινε» τώρα ή θα περίμενε προς το τέλος του αναπόφευκτα «δραματικού» για τα ΜΜΕ 2011, όταν «αξίες» και «τιμές» θα είναι (αναπόφευκτα) ακόμη πιο χαμηλά και τα «μαγαζιά» ξελαφρωμένα από τους «περιττούς», για να κάνει «παιχνίδι»; Κάποιοι, πάντως, απλώς περιμένουν…